fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

הצצה לעולם השיווק של הרצאה

יוצאים לדרך חדשה עם הרצאה או סדנה? כולם מבינים שכדי לייצר לקוחות, צריך לייצר לידים ורצוי כמה שיותר חמים. בשביל זה צריך להגיע אל קהל יעד פוטנציאלי ולבשל אותו, תהליך הבישול השיווקי דורש: יצירתיות, מיומנות, ניסיון, זמן, משאבים תקציביים וכלי עבודה.

השיווק ובניית הנוכחות הדיגיטלית למרצים, היא תהליך שדורש שתהיו מעורבים ופעילים. שיווק הרצאה זה לא תהליך חד פעמי שאפשר לתת למישהו חיצוני לעשות, בלי שתיקחו חלק פעיל ביצירת התוכן או החומרים (מלל, תמונות, וידאו ושיתוף אמיתי של מידע עסקי). 

אצל רוב העסקים הקטנים והבינוניים הבעיה ו"הכאבים השיווקיים" מתחילים בדיוק בנקודה הזאת. חוסר תכנון מקצועי שרואה את התמונה המלאה של השיווק, יוביל להשקעה לא ממוקדת ולהוצאות כלכליות שלא מראות תוצאות של גידול וצמיחה במכירות. בנקודה הזאת בעלי עסקים רבים מתייאשים מהשיווק הדיגיטלי או מוצאים את עצמם משקיעים יותר כסף ומזינים את גוגל ופייסבוק בתקציבים שרק גדלים כדי להמשיך לייצר לקוחות.

השקעה באסטרטגיה שיווקית היא אולי ההשקעה שיווקית החשובה ביותר שאתם יכולים לעשות בשביל העסק שלכם, ואחת הדרכים המרכזיות להגדלת ההחזר על השקעה בשיווק לצד שמירה על עקביות על פני כלל ערוצי השיווק והפרסום.

שיווק ובניית נוכחות דיגיטלית אפקטיבית היא מפתח חשוב להצלחה שלכם בתחום. השיווק הדיגיטלי הוא מנוע צמיחה של העסק, בעזרתו תובילו ותלוו את הלקוחות הפוטנציאלים שלכם במשפך השיווק. אני לא אעסוק פה בנושאים טכניים, אלה אנסה לסקור ולהציג את האלמנטים המרכזיים שמשמשים יסודות לבניית השיווק של הרצאות וסדנאות.

המרחב הדיגיטלי מאפשר מגוון רחב של פלטפורמות וכלי שיווק, בעזרתן תוכלו להעביר מסרים וליצור אינטראקציה עם קהל היעד על פני כל נקודות המגע שלו אתכם. כשאתם ניגשים לשווק כל דבר, יש מספר דברים שרצוי שתדעו לפני שאתם מתחילים: מה המטרות שלכם? מה המוצר שאתם מנסים למכור? מה היתרונות והחסרונות שלכם? למי אנחנו מנסים למכור? האם אתם מכירים לעומק את קהל היעד והלקוחות הפוטנציאלים שלכם? האם אתם מכירים לעומק את הצרכים שהפתרון שאתם מציעים יכול למלא עבורם? מי המתחרים והתחרות שלכם? איפה נמצא קהל היעד שלכם ובאיזה קונטקסט הוא נמצא שם? מהם המסרים שאתם מעוניינים להעביר, איפה ומתי? מהם הכלים, האמצעים וההשקעה הדרושה כדי להגיע עם המסר לקהל היעד? ואיך אתם יכולים למדוד אינדיקטורים להצלחת פעולות השיווק שביצעתם, כדי לאתר בעיות ולשפר תוצאות?

איסוף מידע ואפיון > מחקר > ניתוח > אסטרטגיה > תיכנון וביצוע > מדידה והתאמות

כדי לייצר תוצאות בתחום שיווק הרצאה, דרושה חשיבה וראייה לטווח ארוך. גם למרצה מוכר לוקח זמן לייצר ולשמור על מודעות וחשיפה למותג ולמוצרים (הרצאות וסדנאות). במהלך הדרך תדרשו להתמודד מול מתחרים ותחרות (שתמיד קיימת ורק גדלה עם הזמן.), לזהות אפשרויות ופוטנציאל, למדוד ולבצע התאמות, להתמודד עם שינויים באופן ההתנהגות הצרכנים ושינויים בשוק שמעבר לשליטה שלכם, לא פעם קורה שתחום ספציפי דועך (לדוגמה: הרצאות בנושא קורונה היו ולא רלוונטיות יותר). 

לכל פלטפורמה שעושה שימוש בניתוח המשתמשים ונתוני ביצועי הקמפיינים שלכם, דרוש זמן ללמוד ולזהות את קהל היעד שלכם, איך, איפה ומתי להציג את המסרים שלכם? חשוב שתהיו מודעים לזה שהפלטפורמות משתנות בעצמן כך שלא אפקטיבי בשום מצב ליצור קמפיין ולתת לו לרוץ ללא פיקוח וטיפול שוטף. תידרשו ליצר תוכן וחומרים שישמשו אתכם להפיץ את המסר באמצעות אותן הפלטפורמות.

מטרות ויעדים

כדי לייצר מסר שעובד, כדאי להבין לעומק ולהגדיר את: המטרות העסקיות והשיווקיות, את אופי ההרצאה ופעילות המרצה, ואת קהל היעד. 

כשאנחנו יודעים מה אנחנו רוצים להשיג ולאיפה אנחנו שואפים להגיע, אנחנו יכולים לשקול מהם הדרכים האפשרויות העומדות בפנינו כדי להשיג את המטרה. הגדרת המטרות והיעדים השיווקיים הם הבסיס לבחירת הפלטפורמות והערוצים שבהם נחליט להשקיע זמן ותקציב כדי לרכוש שטחי פרסום. מטרות הקמפיין והמדיה הן נגזרת של המטרות האסטרטגיות.

דוגמאות למטרות אסטרטגיות: יותר חשיפה למותג, יותר לידים, הגדלת מכירות והכנסות, מיצוב, פיתוח הנוכחות הדיגיטלית, גיוס לקוחות חדשים.

דוגמאות למטרות קמפיין: מיקוד סביב תאריך יעד פוטנציאלי, חג או תאריך עם מודעות לנושא מסוים, הרשמה לסדנה, הגדלת החשיפה ומודעות להרצאה אצל לקוחות פוטנציאלים חדשים.

דוגמאות למטרות מדיה: לידים, חשיפה, הורדת קובץ, צפיה בסרטון, שאלונים וטפסים

היעדים הם הגדרה כמותית של המטרות, תחומים בתקציב וזמן. אם לדוגמה המטרה האסטרטגית שלכם היא להגדיל את המכירות לסדנה הקרובה, מטרות הקמפיינים תהיה ליצר חשיפה להרשמה ויצירת לידים. היעדים יכולים להיות: הגדלת כמות הביקורים בעמוד הסדנה ב 20%, מילוי 30 שאלונים בחודש או היעדים הקשורים לכמות שיתופים ברשתות החברתיות, כמות צפיות בווידאו על הסדנה וכו'.

מרצה + הרצאה = מותג + מוצר

המרצה הוא המותג והרצאה היא מוצר וחלק בלתי נפרד מהמותג עצמו. אם אנסה להגדיר באופן כללי מה המאפיינים של הרצאה כמוצר, נוכל לומר שכל הרצאה היא פעילות חברתית ומעוררת השראה שיוצרת חוויה סביב סיפור אישי ו/או ידע ומידע. הרצאה יכולה להשתייך למספר נושאים או תחומי עניין שעונים על צרכים שונים עבור קהל היעד, אבל לרוב ממוקדת סביב נושא מרכזי אחד. זהו הנושא שמגדיר בצורה הטובה ביותר את מילת המפתח של הערך או הצורך הבסיסי של הלקוח הפוטנציאלי מהמותג. במילים אחרות זהו הערך או נושא העיקרי המזוהה עם המרצה, שסביבו יש למקד ולקדם את המרצה כמותג במפת וזירת המרצים הדיגיטלית.

כשאנחנו מדברים על הרצאה או סדנה כמוצר שאנחנו מעוניינים לשווק, אנחנו צריכים לשכנע את קהל היעד שלנו להעדיף את ההרצאה שלנו והערך שהיא מספקת על פני הפתרון שמציעים המתחרים (הרצאות שהן מתחרות ישירות באותו התחום ועונות על אותו הצורך עבור קהל היעד). הלקוח הפוטנציאלי שפוגש ושוקל את ההרצאה שלכם כאפשרות, מעוניין לדעת מה יצא לו מזה? מה הוא "מרוויח"? האם הרצאה אחרת תענה על הצרכים שלו בצורה טובה יותר? האם היא נחשבת בעלת ערך גבוה יותר?

שיקולי לקוח בתהליך ההזמנה / רכישה

כשאתם שוקלים לרכוש מוצר או שירות או אפילו לפנות למי שמוכר, תחשבו על זה רגע. על בסיס מה אתם מחליטים בסוף האם לרכוש או לא, ואם לרכוש אז איזה דגם ומה היתרונות שלו? איך אתם מחליטים ממי לרכוש וממי לא? מה משפיע עליכם ברמת המוצר, המותג, הגורם המשווק? מה גורם לכם לסמוך על המותג או הגורם שמולו צריך לבצע תקשורת?

אז נכון סוגי אנשים שונים פועלים כל אחד על פי מינון וסט שיקולים שונה ואישי, אבל בגדול אפשר לחלק אותם לשלוש קטגוריות של אלמנטים המשפיעים על שיקול הרכישה: 1. שיקולים כמותיים 2. שיקולי איכות 3. שיקולים פונקציונליים, רגשיים וחברתיים. זאת הסיבה שהמסר השיווקי שלכם צריך להיות ברור, מדויק ולטפל באלמנטים השונים שישפיעו על קבלת ההחלטות של הלקוח הפוטנציאלי.

דוגמאות לשיקולים כמותיים – כמה עולה לי? כמה זמן פעילות? יש מגבלה על כמות משתתפים? האם משהו נשאר עם הלקוח אחרי ההרצאה כמו ספר או ערך אישי? האם זה דורש ממני הערכות מיוחדת? (לדוגמה: ההרצאה מוזיקלית שזקוקה להגברה עבור כלי נגינה) 

זהו אלמנט שהכי קל לשחק ולשנות אותו כדי ליצור יתרון על פני מתחרים. אלו פרמטרים שכבעל עסק קל לבצע בהם התאמות בהתאם לרצון לייצר מכירה. לדוגמה: הרשמה מוקדמת לסדנה ב 20% הנחה.

דוגמאות לשיקולי איכות – השאיפה תמיד לשדר איכות מרמת השיווק, התוכן והחומרים הוויזואליים, דרך המיתוג והנוכחות בתחום וכמובן שברמת המוצר וחווית הלקוח. הגורמים המשפיעים על תפיסת האמינות של ומהימנות של המרצה נובעות מ: חווית שירות לקוחות ומקצוענות, המלצות של לקוחות, מרצה או הרצאה שנתפס כשם מוכר ואוטוריטה בתחומו, מרצה בעל כריזמה ויכולת לסחוף / להצחיק / לרתק את הקהל באופן יוצא דופן, אמינות ומהימנות.

את האלמנט של איכות צריך לבנות בצורה שקולה ומבוקרת לאורך זמן, אי אפשר לצפות שתצליחו ליצר חשיפה וזהות של מותג איכותי בזמן קצר.

דוגמאות לשיקולים פונקציונליים, רגשיים וחברתיים – האם ההרצאה שבחרתי תענה על הציפיות והצרכים שיש לי? האלמנטים שעוזרים לייצר עליונות בסט השיקולים הרגשיים וחברתיים: תחושת קשר אישי, תגובות חיוביות, תאימות לערכים אישיים של הלקוח, תחושת חדשנות וייחודיות של הרצאה או מרצה יוצא דופן, קשר לסיפור אישי או לרקע של המוצר.

זהו אלמנט מרכזי והחשוב אליו אנחנו שואפים לטפל באמצעות סל המסרים, אם תצליחו לגבור על המתחרים הישירים שלכם וליצר עליונות בסט השיקולים ה"פונקציונלי, רגשי וחברתי" של קהל היעד. תצליחו לייצר לעצמכם יתרון משמעותי וסיכוי גבוה יותר לייצר לידים ולהפוך אותם ללקוחות.

נגישות ונוחות: האם ההרצאה או הסדנא מתקיימות במיקום נגיש או מציעות אפשרות להשתתף מרחוק? האם יש גמישות בזמנים או אפשרות לצפייה בחומרים באופן עצמאי לאחר האירוע?

הצעת ערך

כדי לשכנע, נרצה להביא לשולחן הצעת ערך שתבדיל אותנו מהמתחרים, כזו שנוכל לקיים אותה ותהיה ייחודית. הצעת הערך מגדירה איך המרצה וההרצאה יוצרים ערך עבור הלקוח ובאיזו דרך הוא מספק פתרון לבעיה או הצורך של הלקוח. הצעת הערך נתפסת לרוב רק כמשהו פיזי שאנחנו יכולים לתת ללקוח, בפועל הצעת הערך שלכם כוללת את כל קטגוריות האלמנטים של שיקולי הלקוח.

חשיבות ההבנה של קהל היעד (למי אנחנו מעוניינים להעביר מסרים ולמכור?)

לא משנה לאיזה תחום או תעשיה אתם משתייכים, שיווק דיגיטלי זאת תמיד ריצה למרחקים ארוכים. כבעלי העסק אתם צריכים לדעת איך היתרונות של המוצר שלכם יכולים לספק ערך (גדול יותר משל המתחרים) לאדם או לארגון לו אתם מנסים למכור את ההרצאה. אתם צריכים לזהות את קהל היעד המדויק שלכם ולהתמקד בזה שההרצאה שלכם יכולה לענות לו על צורך ולספק לו את הערך שהוא מחפש. אתם צריכים לדעת איפה ומתי כדי לפגוש אותו, האם קהל היעד מכיר או נחשף או מעריך אתכם ה"מרצה" או ה"הרצאה" כמותג ומה הוא חושב עליו? איזה מסר תרצו להעביר לקהל היעד בשלבים שונים של משפך השיווק? בסוף צריך גם לתקשר את המסר בצורה משכנעת, לייצר ולתחזק נכסים דיגיטליים וליצור פעולות פרסום ממומן וקידום אורגני, להגדיר מהם KPI שיאשרו לנו שהפעולות שבוצעו מובילות אל המטרות והיעדים שהוגדרו, לקבל החלטות ולבצע שינויים בהתאם.

לקהל היעד שאנחנו מכוונים אליו את המסר שלנו, יש השפעה על המסר עצמו, על האופן שבו אנחנו נרצה להציג את עצמנו, על האופן שבו נבחר את הפלטפורמות, על השפה ואופי בדיבור שיציג את המסרים ואפילו על ממשק וחוויית המשתמש.

פלטפורמות (ממשקים בהם מתבצעת החשיפה)

אחרי שדיברנו על מה אנחנו משווקים? למה ולמי אנחנו מוכרים. זה הזמן לבחון מהן הפלטפורמות וארגז כלים שעומדים לרשותנו כדי להפיץ את המסרים על פני נקודות המגע בקשר שלנו עם הלקוח / לקוח פוטנציאלי? ואיזה דרכי פעולה קיימות ואופן השימוש בהן.

פלטפורמות הן למעשה כל המקומות והממשקים שבהם ניצור ונקיים תקשורת במרחב הדיגיטלי. 

בחירת פלטפורמות השיווק היא צעד מרכזי בבניית נוכחות דיגיטלית. כדי לבחור את הפלטפורמות המתאימות עבורכם, חשוב לקחת בחשבון מספר נקודות: ניתוח קהל יעד, סוג התוכן, תקציב, רשתות חברתיות שאתם כבר פעילים בהם, תחרות וכמות הזמן והמשאבים הדרושה לתחזוקה ושיווק בכל פלטפורמה רצויה? 

התמודדות בזירה הדיגיטלית דורשת שנתאים את המסרים שלנו למספר קהלי יעד, ונכוון אל הפלטפורמות שבהם קהל היעד מבלה / צורך מדיה / מבצע פעולה שקשורה באופן כלשהו למסר שאנחנו מעוניינים להעביר. חשוב שתדעו לבחור ולהגדיר את סוגי הקמפיינים השונים ולנצל את היתרונות של כל פלטפורמה, לטובת המטרות והיעדים בצורה האפקטיבית ביותר. 

נהוג לחלק את הקמפיינים לקבוצות של מודעות בעלות מסר מותאם עבור קהלי יעד שונים, וסטטוס המעורבות כך להגדיל את הסיכוי לתוצאות טובות יותר מאשר מודעה אחת עם מסר אחיד לכל סוג הצרכים של הלקוח הפוטנציאלי. לדוגמה: המסר שנרצה להעביר לאדם ששומע עלינו בפעם הראשונה, שונה מהמסרים שנרצה להעביר למי שכבר מכיר אתכם כבר היה בהרצאה שלכם. מדידה נכונה בעזרת כלים מקצועיים תאפשר צפייה בנתונים ותמונת מצב ברורה של סטטוס האתר ושיווק, בנוסף תאפשר שיפור של ביצועי הקמפיינים בהתאם לתוצאות ההמרות שנמדדו ושיווק חוזר (remarketing).

הפלטפורמה החשובה מכולן תמיד תהיה האתר שלכם. זה המקום היחיד שאם לא תזניחו אותו ותדאגו לו תמיד יהיה שלכם ותמיד תהיה לכם השליטה המלאה על המסרים ואופן שבו תבחרו להעביר אותם, זה גם המקום היחיד מכל הפלטפורמות האחרות שאתם לא כפופים לחוקים ותשלום למישהו אחר. 

אחד המקומות הראשונים שקהל היעד שלכם כנראה יפנה אליהם, כדי לקבל עליכם ועל המוצר שלכם יותר מידע הוא גוגל. הלקוח מגיע עם צורך ממוקד ומחפש פתרון לבעיה שלו, בניגוד לרשתות חברתיות שם כנראה ייחשף אליכם בגלל מאפייני הפרופיל והפעילות (אם או בלי קשר לצורך). 

אם יש לכם אתר שהוא יותר מעמוד נחיתה ואתם יצרני תוכן, כדאי לשקול קידום אורגני (Search Engine Optimization = SEO), הערך שתצברו לאורך זמן מקהל איכותי שלא תצטרכו לשלם עליו שווה כמעט תמיד יותר מהסכום המצטבר שתצטרכו לשלם כדי להגיע אל אותן התוצאות.

גוגל מאפשרת יצירה של קמפיינים ממומנים מסוגים שונים למטרות שונות. תוכלו להפיץ באמצעות גוגל את המסר שלכם גם על גבי הפלטפורמות השותפות שלה: YOUTUBE או Adsense. כך תוכלו ליצר קמפיינים וקבוצות מודעות ממוקדות סביב מילות מפתח. 

הרשתות החברתיות הן פלטפורמות בעלות יכולות אדירות עבור יצירת חשיפה דיגיטלית למרצה והרצאה הן: Facebook, Instagram, Pinterest, YouTube ו LinkedIn ואפילו טיקטוק אם אתם מופיעים בפני ילדים עד קצת אחרי צבא. מעבר ליכולת ליצר חשיפה יזומה שלכם, לרשתות החברתיות יש את היכולת לאפשר תקשורת ישירה עם קהל היעד ולהפוך אתכם לוויראליים ואוטוריטה בתחומכם.

פלטפורמות נוספות שמאפשרות חשיפה של המסר והתוכן שלכם הם אתרי תוכן גדולים, כמו: אתרי חדשות, פורטלים וכל אתר נישה או אינדקס איכותי שקשור לעיסוק ולמטרות שלכם, כאלו שמספקים תוכן לקהל אמיתי שצורך אותו. 

אתר זירת המרצים היא בדיוק המקום שבו אתם רוצים להופיע מעבר לפלטפורמות שציינו קודם. מעבר לחשיפה הממוקדת מאוד הן ברמת קהל היעד והן ברמת התוכן, השימוש בפלטפורמה מסנן רעשי רקע של הרצאות לא ראויות, שם אתכם על המדף לצד שמות גדולים ממכם כאפשרות עבור הלקוח הפוטנציאלי, אתם מקבלים ערך בצורה שתוכן איכותי ממקור איכותי שמפנה זרקור על הפעילות שלכם. לעצם הקישור מעמוד ואתר רלוונטי יש ערך משמעותי עבור הקידום האורגני של האתרים שלכם. חשוב לציין שלא כל קישור מאתר חיצוני הוא טוב לכם, יש קישורים שיכולים לפגוע באסטרטגיית הקידום האורגני ואפילו ברמה העסקית להציב אתכם במקום שלא לטעמכם.

וואטסאפ היא פלטפורמת שיווק שכדאי לכם מאוד לשלב בתהליך הפרסום, אומנם לא מפרסמים בה באופן יזום, אבל היא יכולה לעזור לכם וללקוחות שלכם לתקשר. הטמעה שלה בתהליך השיווק ושימוש נכון תגדיל את הסיכוי לליד ולהמרה. 

בארגז הכלים של השיווק הדיגיטלי ניתן למצוא סוגים שונים של כלים: כאלו שמאפשרים לתווך את המסרים ולתקשר עם קהל היעד בנקודות המגע השונות, וכלים שעוזרים לנו לשפר את הפעילות השיווקית והביצועים. 

כמרצים חשוב שתעבירו מסר ברור ואחיד בכל נקודות המגע שלכם עם הלקוח הפוטנציאלי, מהחתימה באימייל, דרך חומרים שאתם מחלקים באירוע, שאלונים, טפסים, ניוזלטר ובכל סוגי התוכן השונים שבאמצעותם אתם יכולים להעביר את המסר בפלטפורמות השונות: באנרים, פרסומות וידאו, מודעות מסוגים שונים אם או בלי תמונה או וידאו, בתוך תוכן, מאמר / כתבת PR, דיוור, פרסומת בפודקאסט וכו.

השוק מלא בכלים שיעזרו לכם לסרוק את הנכסים הדיגיטליים שלכם ולקבל תמונת מצב ומידע על מתחרים, כלי דיוור, כלים לקידום אורגני, כלים לאוטומציה, ארגון ויצירת תוכן, כתיבת תוכן, כלים לעריכה גרפית, AI ומה לא. בחלק מהכלים ניתן להשתמש ללא תשלום, כמו כלים של גוגל, לכלים מקצועיים רבים אחרים יש עלות חודשית ושנתית. 

כמה מילים על זכויות יוצרים

מכיוון שכל העיסוק בפרסום ושיווק נוגע בתוכן, אתם למעשה מפיצים מלל / תמונות / וידאו / סאונד. חשוב מאוד שתזכרו ותדאגו שלא להעלות ולפרסום שום תוכן שעלולה להיות בו כל הפרה של זכויות יוצרים. כל הפלטפורמות: גוגל, פייסבוק, לינקאין, אינסטגרם וכל מה שביניהם לוקחים מאוד ברצינות את נושא הפרת זכויות היוצרים ועלולים להגביל / לבטל לכם את הנכס או האפשרות לפרסם ולהעלות תכנים. במקרים מסוימים את אפילו עלולים להיות חשופים לתביעה משפטית. אל תפרסמו ואל תפיצו תוכן שעלול להתפרש כעבירה על החוק, פוגעני או מפר זכויות יוצרים. תבקשו אישור בכתב במקרה הצורך מהגורמים הרלוונטיים. ואם כבר קיבלתם הודעה על הפרה של המדיניות של אחת מהפלטפורמות, אל תתעלמו כי זה לא יעלם לבד ורק יגרם נזק בלתי הפיך. במקום זה תדאגו להסיר את התוכן ולספק תשובות מהירות למנהלים הפלטפורמה (לרוב יש לכם 14 ימים להגיב, אחריהם תוכלו ברוב המקרים תוכלו לדבר עם הקיר ולקבל יותר תשובות).

איך מתחילים?

אני מקווה שבשלב הזה כבר הצלחתי להעביר לכם, מהו קו החשיבה השיווקי שצריך ללוות אתכם. בפועל אתם תזדקקו לנכסים וחומרי שיווק, קידום אורגני, פרסום ממומן בגוגל ורשתות חברתיות רלוונטיות. המשימה היא לא רק לבנות את הכל ברמה תכנית, אלא שהכול ידבר את המסר שלנו בשפה ברורה, מקצועית ואחידה על פני כל הממשקים. שהמסר הזה יתמוך באסטרטגיה השיווקית, כדי להתמודד עם מתחרים ותקציב שיווקי נמוך שעדיין יאפשר פעילות ונוכחות בזירות הנכונות להרצאה ולמרצה.

הזמן שלכם יקר וברור לי שסט היכולות, הידע ומקצועיות שלכם מוגבל בנושא השיווק הדיגיטלי. הרגע קיבלתם טעימה וזה יכול להיות מאוד מרתיע להתמודד עם העולם והשפה החדשה. 

השאיפות האישיות והסקרנות שלי הובילו אותי במשך יותר משני עשורים בעשייה וליווי דיגיטלי של עסקים מכל הגדלים ובתחומי תעשייה ועשייה שונים ומגוונים. צברתי ניסיון וידע, לצד תואר שני בניהול ותעודות מקצועיות, קורסים וחפירות אינסופיות למעמקי הדיגיטלי מתוך אהבה ומשיכה לתחום. 

תחת המטריה הגדולה של שיווק ובניית נוכחות דיגיטלית, אני אוביל, אייעץ ואוכל לסייע לכם בפועל בכל העשייה הדרושה לשיווק הדיגיטלי שלכם מ א' ועד ת'. בין אם אתם רק מתחילים או שיש לכם כבר נוכחות דיגיטלית פעילה. בין אם אתם רוצים שנייצר את הנוכחות הדיגיטלית שלכם יחד ובין אם תרצו לעשות הכל לבד ורק להתייעץ.

תהליך עבודה רציני על בניית נוכחות דיגיטלית למרצה, לא יכולה לעשות מבלי שנכיר ונדבר.

מוכנים להעלות את המותג וההרצאות שלכם לרמה הבאה? אם אתם מרצים המחפשים להבין את הסביבה השיווקית התחרותית ולפתח תוכנית מעשית ואפקטיבית לקידום המותג וההרצאות שלכם, אתם במקום הנכון. ייעוץ והדרכה שיווקית אישית שלי מספקים לכם את הכלים, הידע וההבנה הנדרשים להתמודד עם האתגרים השיווקיים, למקד את קהל היעד שלכם בצורה חכמה, לבנות נוכחות דיגיטלית משמעותית, ולהבטיח שההרצאה שלכם תישמע.

הגיע הזמן לצעוד קדימה בביטחון, עם מתווה ברור ואסטרטגיה מנצחת.

לתאום שיחה עם יועץ שיווקי

בין אם אתם מעוניינים בייעוץ חד פעמי או בתהליך ליווי שיווקי לבניית תוכנית אסטרטגית וישום.

שתפו
שתפו
שתפו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

אופטימיזציה למקסום ההכנסה – Yield Optimization

אסטרטגיה שיווקית

מפה תפיסתית – perceptual map

אסטרטגיה שיווקית

Negative SEO

אסטרטגיה שיווקית

למה כל בעל עסק צריך להכיר את לוח הבקרה למנהל השיווק?

אסטרטגיה שיווקית

בפסח תקראו לי "משה" או ש..

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן