fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

פרסום ממומן במנועי חיפוש

הפרסום הממומן הוא הבסיס לחשיפה דיגיטלית, מהירה וממוקדת בגוגל.

כשאתם מבצעים חיפוש בגוגל, אתם מנסים באופן יזום לאתר מידע ותוכן ע"י שימוש במילות מפתח. אתם מצפים מגוגל ליצר עבורכם את התוצאות המתאימות ביותר. גוגל תספק לכם ברשימת תוצאות לחיפוש שמתחלקות למספר סוגים כדי לנסות לפגוע במטרה של החיפוש שלכם, להתאים ולספק תוצאות איכותיות ככל הניתן. תוצאות הפרסום הממומן יופיעו גם הן ויעטפו את התוצאות האורגניות בראש העמוד ובתחתית (לצידן יופיע Ad).

התהליך הזה קורה בעולם בערך 8.5 – 9 ביליון פעמים בכל יום (2022), כשבעולם חיים היום 8 מיליון אנשים (worldometers.info). בין אותם כמעט 9 ביליון חיפושים נמצאים גם הלקוחות הפוטנציאלים שלכם, ומכיוון שהם ביצעו חיפוש אקטיבי (ובהנחה שאלו לא רק המתחרים שלכם) הסיכוי שהם בעלי כוונת רכישה גדול יותר בהשווה לפרסום ממומן ברשתות בחברתיות.

ה"פרסום ברשת החיפוש" של גוגל מתבסס על מילות המפתח שנרצה שקהל היעד שלנו ימצא אותנו בהן, אותו ניתן למקד באופנים שונים. להתהליך איתור, בחירה ואסטרטגיית מילות המפתח יש השפעה ישירה על תקציב ותוצאות הקמפיין. הצלחת הקמפיין תלויה במידה רבה באסטרטגיה השיווקית הכללית, אפיון מילות המפתח (במיוחד אם יש תהליך SEO מקביל), באופן שבו המסר מועבר וביכולת של האתר שלכם להמיר את הגולש (לקוח פוטנציאלי) ללקוח משלם.

פרסום ברשת החיפוש של גוגל מאפשר להרחיב את ערוצי פרסום המודעות המומנות שלכם, לפרסום ביוטיוב ופרסום ברשת המדיה.

כאבים שיווקים של פרסום במנוע החיפוש

שם המשחק הוא תחרות. ככל שהמילים שתבחרו להופיע בהן יהיו מבוקשות יותר, כך גם הסכום שתדרשו לשלם בעבור קליק יהיה גבוה יותר. מציאת האיזון בין עלויות הקמפיין לתוצאות שהוא יכול להפיק עבורכם, היא תהליך שרוב העסקים פשוט זורמים איתו. פונים למישהו או מקימים קמפיינים לבד כי צריך ליצר תנועה. אם זה מצליח מעולה, אם זה לא כל כך מיצר תוצאות מעלים תקציב או מתיאשים.

השיווק הממומן אולי מיצר פרסום וחשיפה מיידית, אבל גם דורש שתאכילו אותו בתקציב שגדל ולא מפסיק כל עוד אתם מסתמכים רק על שיווק ממומן. הדרך להתמודד עם זה היא ע"י ניתור, איסוף ובחינה של הנתונים והפקת שינויים שיכולים להוביל לשיפור התוצאות.

במקרים מסויימים ניתן למקד את קהל היעד ומטרות החיפוש שלו ברמת מילות המפתח, במקרים מסויימים נדרש תקציב או הגדרות קמפיין שונות, לפעמיים מדובר במסר והאופן שבו הוא מועבר ולפעמים הפרסום עובד מצויין אבל האתר או עמוד הנחיתה שלכם לא מצליח להמיר.

מה הפתרון?

במקרים מסויימים ניתן למקד את קהל היעד ומטרות החיפוש שלו ברמת מילות המפתח, במקרים מסויימים נדרש תקציב או הגדרות קמפיין שונות, לפעמיים מדובר במסר והאופן שבו הוא מועבר, ולפעמים הפרסום עובד מצויין אבל האתר או עמוד הנחיתה שלכם לא מצליח לגרום לללקוח הפוטנציאלי לבצע את הפעולה שלשמה משכתם אותו לאתר.

כבעלי עסק חשוב לבחון ולהגדיר תקציב שנתי לטובת השיווק הדיגיטלי בכלל, אבל גם לדעת לבחור ולחלק את אותו תקציב על פני מפת אסטרטגיית השיווק ולהתכונן מראש. לכל העסקים מקטן עד גדול, יש צורך בחשיפה, יצירת מודעות ויצירת לידים חדשים. לפרסום הממומן ברשת החיפוש של גוגל, יש מקום מרכזי בין ערוצי הפרסום השונים ואסטרטגיית השיווק הדיגיטלי של העסק.

בתהליך הייעוץ נלמד מה קיים ומה לא? איך התבצע ומה היו הנתונים? נבחן איך ובאיזה מידה יש לשלב אסטרטגיית פרסום ממומן? מה המטרות העסקיות? למי מיועד הפרסום? איזה סוג תוכן דרוש לנו? מהם האפשרויות ומגבלות הטכניות? איך ניתן לשפר או ליצור תהליך פרסום יעיל? האם האתר או עמוד הנחיתה שלכם מצליח להמיר? מה אפשר לשפר בו כדי ליצר תוצאות טובות יותר? נמקד את מילות המפתח וביטויי החיפוש, נבחן ונטפל בהגדרות הקמפיין ונייצר המלצות לשיפור.

תהליך הייעוץ מתחיל כאן!

מוכנים לקחת את הפרסום הדיגיטלי שלכם לשלב הבא? עם ליווי וייעוץ אישי, אנחנו כאן ללוות, לייעץ, להקים ולנהל עבורכם קמפיינים ממומנים שיעבדו בשבילכם, ולא להפך. אנחנו נבנה יחד אסטרטגיה שמתמקדת בקהל היעד שלכם, נפתח קמפיינים חכמים שמותאמים למטרות העסק שלכם ונשקיע בפלטפורמות הנכונות. זה הזמן להשיג תוצאות מדהימות, להגביר את החשיפה ולהגדיל את ההמרות. השאירו פרטים ובואו נתחיל לגרום לפרסום שלכם לעבוד עבורכם!

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן