fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

הכרות והגדרות העסק והפעילות

בין אם אתם מתכננים לפתוח עסק חדש, או שאתם כבר בפעילות עסקית רבת שנים.

"By failing to prepare, you are preparing to fail." – Benjamin Franklin.d

כמו בכל תהליך רפואי מקצועי, השלב הראשון בדרך לטיפול בבעיה הוא הכרות. אם המטופל לא יפנה למטפל, זה לא יקרה. כל טיפול נכון מתחיל בתלונה על כאבים או פציעה, ותהליך אבחון מקור הבעיה על ידי גורם מקצועי מנוסה – האם גם אתם חשים שהעסק שלכם זקוק לאבחון שיווקי מעמיק?

בדיוק כמו רופא שמקשיב לתלונות המטופל ובוחן את הסימפטומים, כך גם אני, בתור ה"מרקטינג דוקטור", פותח את הליווי והייעוץ השיווקי בשיחה פתוחה ומעמיקה איתכם. אנחנו נדון יחד במטרות העסק, באתגרים ובהזדמנויות שעומדות בפניו, כדי להבין בדיוק מה מצריך טיפול.

השאלה המרכזית שעומדת לפנינו היא: כיצד נוכל להביא את העסק שלכם לרמה הבאה? האם יש כאבים מסוימים בתהליך השיווקי שלכם שדורשים תשומת לב? בדיוק כמו במרפאה, כאן גם אנחנו נשלח ל"בדיקות רלוונטיות נוספות" – אנליזות שיווקיות ומחקר שוק – כדי להבין את המצב השיווקי המלא ולתת את הטיפול הנכון והמדויק ביותר לעסק שלכם.

ברוכים הבאים למסע שיווקי שישנה את הדרך בה אתם רואים את העסק שלכם. זה הזמן לקבוע את ה"תור" הראשון שלכם איתי, ולצאת לדרך חדשה ומרגשת בעולם השיווק.

ברור מעבר לכל ספק שלא ניתן לייצר אסטרטגיה שיווקית יעילה, מבלי לבחון, להכיר ולנתח את המידע הרלוונטי, כשלב ראשוני והכנה לתוכנית עבודה ברורה, מקיפה ורצינית. איסוף נתונים, מידע וידע על: העסק, המוצרים, הפעילות והשוק. לצד פריסה גלויה של המידע והצפה של נקודות כאב קיימות ופוטנציאליות למקבלי ההחלטות, ישמשו בסיס חזק לקביעת אסטרטגיית ומאמצי השיווק הדיגיטלי.

תהליך הייעוץ מתחיל כאן!

כל תהליך ייעוץ וליווי שיווקי מתחיל בשלב החשוב ביותר: הכרות עמוקה עם העסק והפעילות שלכם. זהו הזמן לחקור, להבין ולהגדיר במדויק את מהות העסק שלכם, תחומי העניין, היתרונות, האתגרים והמטרות שלכם. רק כך נוכל לבנות תוכנית שיווקית שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם ומקדמת את העסק להצלחה.

צרו קשר עכשיו לקבלת ייעוץ מקצועי, ובואו נקח את העסק שלכם לרמה הבאה עם אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית, חדשנית ויעילה.

שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי
0 +

איתכם בגובה העיינים

מקצוענות, מחוייבות וחשיבה יצירתית

שנות ניסיון בעיצוב ובניית אתרים
0 +

בהתאם לעסק ולצרכים שלכם, אנחנו עשויים לגעת ולטפל בשלב זה בנושאים הבאים:

כמו שבני אדם שונים זה מזה, גם לעסקים שונים מטבע הדברים יכולות וצרכים אחרים זה מזה.

החלטות שיווקיות רבות מושפעות מהמיתוג, מתקציב השיווק, אופן קבלת ההחלטות, קהל היעד והתרבות הארגונית.

בתהליך השיווק, השוק והנישה הם שני מונחים מרכזיים החיוניים להבנת הפעילות העסקית. הבנת אופי העסק, מצבו והפוטנציאל ביחס לצורך שלו עבור צרכים מסויימים ו/או קהל יעד עם מכנה ומאפיינים משותפים. הקבוצות היעד שלהם, כגון גיל, מין, רקע תרבותי, מגמות קנייה, וכו'. 

זיהוי המתחרים וניתוח הנוכחות המקוונת ואסטרטגיית התוכן שלהם הם חשובים ביותר להבנת השוק והתחרות ולפיתוח אסטרטגיות שיווק מתאימות לעסק שלך. כשמתחרים נותנים תשובות לצרכי הלקוחות, זה חשוב להבין מהם ולפעול בהתאם, כדי להציע ללקוחות שלך משהו יוצא דופן ומתאים להם באופן יוצא דופן.

הבנת המאפיינים הייחודיים וניתוח הקטגוריות השונות של מוצרים שמציע עסק חיוניים ליצירת קמפיינים אפקטיביים, שיפור מיקוד קהל היעד, חידוד המסרים, התאמת ערוצי השיווק, שיפור היצע המוצרים וזיהוי הזדמנויות חדשות.

התיחסות מעמיקה ליחסי הגומלין המורכבים בין התנהגות צרכנים, התקדמות טכנולוגית ודינמיקת שוק מייצרים רשת של מורכבויות המשפיעות עמוקות על אסטרטגיות שיווק דיגיטליות.

הכרות וניתוח תהליכי הפצה, במטרה לבחון את חווית הלקוח, לאתר חסמים וליעל תהליכים בשרשרת האספקה. כמו כן החינה והתיחסות לתהליכי הפצת התוכן על פני ערוצי השיווק השונים בנקודות המגע של הצרכן והעסק.

לדעת מי הלקוחות שלכם ומה ההעדפות וההתנהגויות שלהם יכול לעזור לכם להבין איפה הם מבלים את הזמן ואיך? מה מעניין אותם? כך תוכלו התאים את המסר וערוצי ההפצה שלו בצורה מדיוקת ותשפרו מאמצי השיווק שלכם.

כשמדובר בפיתוח אסטרטגיית שיווק מוצלחת, חשוב להבין את סוגי הלקוחות השונים שאתם עלולים להיתקל בהם. סוגים אלה יכולים להשתנות בין היתר בהתאם לגורמים כמו גיל, מין, רמת הכנסה ומיקום גיאוגרפי.

ע"י ייצוג ויזואלי של כל נקודות המגע שיש ללקוח עם העסק, כולל שיחות טלפון, מיילים, אינטראקציות במדיה חברתית, ביקורים באתר, נוכל לזהות אילו ערוצים הם היעילים ביותר במעורבות לקוחות ואילו ערוצים זקוקים לשיפור.

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן