ליווי שיווקי שנתי לעסקים

אסטרטגיה, יישום ושיפור מתמיד

השיווק שלך מנוהל, או שהוא פשוט קורה?

אתה משקיע כסף, זמן ואנרגיה בפרסום, ביצירת תוכן, בקמפיינים – אבל עדיין מרגיש שאין לך שליטה מלאה על התהליך?
אתה סומך על ספקים, אבל לא בטוח שהתקציב שלך מנוצל נכון?

אתה לא לבד. בעלי עסקים רבים מרגישים שהשיווק שלהם מתקדם בלי כיוון ברור, שהנתונים לא באמת מספרים את הסיפור המלא, ושאין להם אסטרטגיה יציבה שמאפשרת שיפור מתמיד והחזר השקעה מקסימלי.

כאן אני נכנס לתמונה.

אני לא מחליף את מערך השיווק שלך – אני בא להכניס סדר, אסטרטגיה ופיקוח אמיתי על כל מה שקורה, כדי שתהיה לך שליטה מלאה על התקציב שלך, תדע לנהל ספקים בביטחון, ותראה שיפור ברור בתוצאות לאורך זמן.

ליווי שיווקי שנתי הוא תהליך מקיף שמטרתו לוודא שההשקעה השיווקית שלך מנוהלת חכם, מביאה תוצאות מדידות ומשתפרת כל הזמן.
זה לא עוד שירות ייעוץ חד-פעמי, אלא תהליך מתמשך שמחבר בין אסטרטגיה ליישום בפועל, תוך התאמות דינמיות על סמך תוצאות וצרכי העסק.

למי השירות מתאים?

  • בעלי עסקים קטנים ובינוניים שמשקיעים בפרסום ושיווק ורוצים לוודא שהכסף שלהם מושקע נכון.
  • מי שצריך הכוונה מקצועית ותמיכה בניהול שיווק – אבל לא רוצה להיות תלוי לחלוטין בספקים חיצוניים.
  • עסקים שמנהלים ספקים חיצוניים (פרסום ממומן, תוכן, SEO) ורוצים לנהל אותם טוב יותר.
  • עסקים עם תקציבי שיווק קיימים – שמרגישים שיש להם פוטנציאל לשיפור משמעותי.

מבנה תהליך הליווי השיווקי

💡 תהליך הליווי מורכב משלושה שלבים – כאשר השלב הראשון, בניית אסטרטגיה שיווקית, הוא שלב הכרחי ונפרד בתהליך.

לפני שניתן יהיה להתחיל בתהליך ליווי, יש לעבור תהליך אישי של פיתוח ובניית אסטרטגיה שיווקית לעסק.

מה כולל השלב הזה?

  • מיפוי העסק, הלקוחות, השוק והמתחרים.
  • בניית אסטרטגיית תוכן – מה המסרים הנכונים? איך העסק מתקשר עם הלקוחות?
  • בחירת ערוצי שיווק בהתאם לתקציב וליעדים העסקיים.
  • תכנון משפכי שיווק והגדרת KPI’s להצלחה.
  • איתור חשבונות שיווק דיגיטלי קיימים (Facebook Ads, Google Ads, Analytics וכו').
  • בדיקת מצב החשבונות הקיימים וזיהוי חוסרים שידרשו פתיחה וניהול.

📌 משך השלב: בין שבוע לחודשיים, בהתאם לצרכים ולסטטוס העסק.

📢 רק לאחר השלמת שלב זה ניתן להיכנס למסלול ליווי שיווקי שנתי.

בשלב הזה מתחיל היישום של האסטרטגיה השיווקית בפועל, תוך התאמות שוטפות בהתאם לנתונים המתקבלים.

  • שיחות ליווי דו-שבועיות (שעתיים בחודש).
  • ליווי והכוונה בעבודה מול ספקים חיצוניים (ניהול קמפיינים, תוכן, SEO).
  • בקרה שוטפת על הנתונים, ניתוח הביצועים והתאמות נדרשות.
  • הדרכה וליווי טכני בנושאי תוכן, אוטומציה ושיפור חוויית משתמש.

📌 תחילת שלב 2 תלויה בגישה מלאה לכל החשבונות והמערכות הדרושות.
📌 אם יש צורך בהקמת חשבונות חדשים (Google Ads, Meta Ads, Analytics וכו’), ייתכן ויידרש תשלום נוסף על הגדרה וחיבור למערכות.

בשלב זה מתבצע שיפור מתמיד, תוך שימוש בנתונים שנאספו כדי לבצע התאמות חכמות.

  • ניתוח מעמיק של נתוני פרסום וביצועים עסקיים.
  • בדיקות A/B למודעות, דפי נחיתה, קמפיינים ומשפכים.
  • אופטימיזציה על בסיס ביצועים לשיפור ROI והמרות.
  • הטמעת שינויים בהתאם לתנודות השוק ולמגמות דיגיטליות חדשות.

📌 לשלב זה נדרש גישה לכל המערכות הרלוונטיות – Google Analytics, פלטפורמות פרסום, מערכות דיוור וכו'.

מסלולי ליווי

ניהול ממוקד

ליווי אסטרטגי בסיסי
2500 - 3500 חודשי
  • שיחות ייעוץ וליווי דו-שבועיות.
  • פיקוח והדרכה על יישום האסטרטגיה השיווקית.
  • ניתוח נתונים וקבלת החלטות לשיפור מתמיד.
פופולרי

ליווי מתקדם

ניהול אסטרטגי עם יישום חלקי
5,000-7,500 חודשי
  • כל מה שב"חבילת ניהול ממוקד" +
  • ניהול ספקי תוכן, קידום ממומן ו-SEO.
  • בניית משפכים שיווקיים מותאמים.
פופולרי

מנהל שיווק אישי

ניהול מקיף של השיווק
8,000-12,000 חודשי
  • כל מה שב"חבילת ליווי מתקדם" +
  • יצירת תוכן שיווקי (2-4 תכנים בחודש).
  • אופטימיזציה מתקדמת לכל ערוצי השיווק.
פופולרי

טופס התאמה לתהליך ליווי

פרטים אישיים

אנו ממליצים למלא את השאלון ממחשב ולא ממכשיר נייד, מכיוון שהדבר מקל על ההתמודדות עם אורך השאלון. השקענו מאמצים רבים ביצירת הטופס הזה כדי שנוכל למקד את השירות שלנו סביב הצרכים הספציפיים שלכם. למרות ששדות רבים אינם חובה, חשוב להתייחס לכמה שיותר שדות רלוונטיים. זה יאפשר לנו הכנה מקדימה לשיחה ויהפוך את התהליך לאפקטיבי יותר עבורכם. זמן מילוי הטופס עשוי לקחת כ-20 דקות או יותר. אנו ממליצים לקחת את הזמן הדרוש כדי שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

על העסק

אסטרטגיה שיווקית

תשתית דיגיטלית

הפעילות הדיגיטלית

התאמת התהליך

סיכום והשלמת תהליך

תודה רבה על הזמן, המחשבה והאנרגיה שהשקעת במילוי הטופס. המידע שסיפקת יעזור לנו להתאים את השירותים שלנו לצרכים הייחודיים שלך בצורה המיטבית. לפני שתשלח את הטופס, נשמח לדעת איך שמעת עלינו ומהן הציפיות שלך מתהליך הליווי.

דילוג לתוכן