"If you are not taking care of your customer, your competitor will." — Bob Hooey
על מנת למשוך ולהמיר לקוחות פוטנציאליים ללידים, אתם צריכים לספק להם מגנט לידים בעל ערך ורלוונטי. מגנט לידים הוא הצעה חינמית שאתה מספק בתמורה לפרטי הקשר של הלקוח הפוטנציאלי, כגון שמו וכתובת הדוא"ל שלו.
כדי ליצור מגנט לידים אפקטיבי, חשוב להבין את נקודות הכאב והצרכים של קהל היעד שלכם. מהם האתגרים הנפוצים העומדים בפניהם בחיי היומיום או בעבודה? איזה פתרונות הם מחפשים? בעזרת ההבנה של נקודות הכאב וצרכים האלו, תוכלו ליצור מגנט לידים שמספק מידע רב ערך או משאבים שיעזרו לפתור את הבעיות שלהם.
כמה דוגמאות למגנטים יעילים של לידים כוללות ספרים אלקטרוניים, סקירות טכניות, סמינרים מקוונים, גירסאות ניסיון בחינם והנחות או קופונים. בזמן יצירת מגנט לידים, חשוב לוודא שהוא גם בעל ערך וגם רלוונטי לקהל היעד שלכם.
אחרי שיצרתם את מגנט הלידים שלכם, אתם צריכים לקדם אותו ביעילות. תוכלו לעשות את זה במגוון ערוצים, כמו: מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, פרסום ממומן ושיווק תוכן.
על ידי קידום מגנט הלידים לקהל הנכון, תוכלו למשוך לידים איכותיים שמתעניינים במה שיש לכם להציע.
תהליך הייעוץ מתחיל כאן!
זה הזמן להפוך את העסק למכונת ללידים משומנת! באמצעות ייעוץ מקצועי ומדויק ביצירת מגנטים יעילים ללידים, אנו נעניק לך את הכלים והידע למשוך לקוחות פוטנציאליים ולזהות טעויות שגורמות לכאבי השיווק הקשורים ללידים לא איכותיים. השינוי מתחיל בבניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת.