בין אם אתם מתכננים לפתוח עסק חדש, או שאתם כבר בפעילות עסקית רבת שנים.
באנלוגיה שלנו העסק הוא הגוף שלכם. אם השיווק היה איבר בגוף, הוא כנראה היה הקיבה (:
בלעדיה לא יהיה מספיק אנרגיה לגוף (לעסק) והוא יקרוס, היא גם דורשת מאיתנו לאכול (להשקיע יותר משאבים) כדי לגדול. בעיות עיקול ותזונה לא נכונה יגרמו לכם להשקיע משאבים שלא ינוצלו כראוי לאנרגיה עבור הגוף.
אסטרטגיית שיווק דיגיטלית כוללת התיחסות, משקל ואופן פעולה עבור כל אחד ממרכיבי הפסיפס השיווקי: קידום אורגני, פרסום בגוגל, פרסום לוקאלי, תוכן, רימרקטינג, פרסום ברשתות חברתיות, אוטומציה שיווקית, שיווק באמצעות משפיענים, וידאו וכו'. כולם משתמשים בהם כל הזמן, אבל מתאים לעסק שלכם? ברור שהתקציב שלכם לא יכול להכיל את הכל, אסטרטגיה שיווקית תעזור לכם להחליט איך למנן את התקציב עבור כל מרכיב ועד כמה להשקיע?
כל המרכיבים הם דרכים ליצר לגוף שלכם מזון, חלקו מזין יותר חלקו פחות. יהיו מי שיספקו לגוף אנרגיה זמינה שמתפרקת מהר ולא בריאה (סוכר = קמפיינים ופרסום ממומן), ויהיו כאלו שעזרו לגוף לבנות את עצמו כמו קידום אורגני, תוכן, וידאו.
חלק מבעלי העסקים נוהג לאכול בריא יותר וחלק ניזונים על מזון מהיר, יש כאלו שיעשו ספורט ויתאמנו ויהיו כאלו שלא הזיזו את הגוף זמן רב. ברור לכולם מי יחיה בריא יותר לאורך זמן, הבעיה היא שכמו בחיים הרבה פעמים אנחנו זקוקים לגורם חיצוני מקצועי שידריך, יתמוך וילווה אותנו.
אנחנו יכולים להיות התזונאים ומאמני הכושר שלכם, לבנות יחד איתכם תוכנית ולעזור לכם בדרך.
חשיבות השיווק הדיגיטלי לצמיחה, למכירות ולשירות של העסק גדלה מיום ליום. יותר אנשים רוכשים ומבלים יותר זמן באינטרנט, זאת אחת הסיבות המרכזיות שרוב תקציב השיווק של העסק מושקע בדיגיטל. ככל שהתחרות גדלה וקהל היעד מבלה זמן בפלטפורמות חדשות, כך גדל התקציב שעסק נדרש להשקיע בשיווק והחשיפה הדיגיטלית שלו. עם מגוון ממשקים ואפשרויות רבות לשיווק ברשת, הרבה בעלי עסקים פשוט קופצים למים ומתחילים לפרסם לבד או בעזרת גורם חיצוני שעוזר להם להקים קמפיין כזה או אחר.
כל עסק שונה ולכל אחד צרכים ויכולות אחרות. ננתח ונגדיר: מהם המטרות השיווקיות? למי מיועד השיווק? באיזה אופן נרצה להעביר את המסר לקהל היעד? ובאיזה דרכים נבחר כדי להשיג את המטרות שהצבנו לעצמנו?
כל אסטרטגיה מתחילה עם הכרות וניתוח של העסק והסביבה בה מתקיים, איסוף מידע ונתונים. אלו יאפשרו לקבל תמונת מצב של נקודת ההתחלה, איפה העסק ממוקם בשוק ומול המתחרים? הבנה מעמיקה של הלקוחות וקהל היעד, הבנה של המוצר ותהליכי המכירה.
תלוי במה שאתם מעוניים להשיג, נבחן ונמפה את הדרכים והטקטיקות שיובילו אל היעדים ומטרות העסקיות שלכם.
בניית אסטרטגיה שיווקית אישית ומותאמת היא המפתח להצלחת העסק שלך. עם ליווי אישי ומקצועי, אנו נחקור יחד את המטרות, החזון והאתגרים הייחודיים לעסק שלך, כדי לבנות אסטרטגיה שתביא לתוצאות ממשיות. אנו כאן כדי להבין את סביבת השוק שלך, להתאים את המסרים השיווקיים ולהפוך כל פעילות לממוקדת ויעילה.
סקירה מקיפה של תקציב השיווק הנוכחי יעזור לזהות אזורים של חוסר יעילות והזדמנויות לאופטימיזציה. נעבוד יחד כדי להגדיר יעדים שיווקיים ריאליים וברי-השגה שיתאימו את האסטרטגיה העסקית הכוללת שלכם. נתמקד בהשגת תוצאות מדידות שיניעו צמיחה והצלחה עבור העסק שלכם.
זהו תהליך של יצירת אישיות וזהות עבור המוצרים או השירותים שלכם.
על ידי מתן תכונות ייחודיות, תוכלו לגרום להם לבלוט מעל ההמתחרים ולהתחבר לקהל היעד שלכם ברמה עמוקה יותר. תוכלו לבדל את עצמכם מהמתחרים, לבנות קשר רגשי עם הלקוחות שלכם ולהניע מכירות.
אפיון קהל יעד ופרסונות הן טכניקות המשמשות בשיווק כדי להבין ולהגדיר טוב יותר את הלקוח האידיאלי עבור מוצר או שירות.
על ידי שימוש באפיון קהלי יעד ובפרסונות, משווקים יכולים להתאים את אסטרטגיות המסרים והשיווק שלהם כך שיפנו ללקוח האידיאלי עבורם.
נקודות מפגש מתייחסות לכל מקום, פלטפורמה דיגיטלית או אירוע שבו קהל היעד שלכם פועל באופן קבוע או מקיים אינטראקציה עם העסק. על ידי הבנת נקודות המפגש הללו, אתם יכולים להתאים את מאמצי השיווק שלכם כדי להגיע ללקוחות במקום שבו יש סיכוי גבוה יותר שהם יראו את המסר שלכם.
משפך השיווק הוא כלי חיוני לכל עסק שמעוניין להגדיל את המכירות ואת נאמנות הלקוחות. חשוב להבין את ארבעת השלבים של המשפך ולהשתמש באסטרטגיות שיווק ממוקדות בכל שלב. על ידי ניתוח מדדי מפתח והתנהגות לקוחות בכל שלב במשפך, תוכלו לקבל החלטות מונעות נתונים שמניעות צמיחה ומגבירות את נאמנות הלקוחות.
בניית מפת מסע לקוח היא אחד הצעדים מכריעים בפיתוח אסטרטגיית שיווק יעילה והשגת הצלחה שיווקית. מפת מסע לקוח היא ייצוג ויזואלי של חווית הלקוח עם העסק, ממודעות ראשונית ועד לנאמנות לאחר הרכישה. על ידי יצירת מפת מסע לקוח מפורטת, תוכלו להבין טוב יותר את הצרכים והרצונות של הלקוחות שלכם בכל שלב של המסע ולהתאים את מאמצי השיווק בהתאם.
בניית אסטרטגיית שיווק תוכן כרוכה ביצירת תוכנית ליצירה והפצה של תוכן בעל ערך, רלוונטי ועקבי כדי למשוך ולשמר קהל מוגדר בבירור – ובסופו של דבר, להניע לפעולה רווחית של לקוחות. אסטרטגיית שיווק באמצעות תוכן כוללת בדרך כלל זיהוי קהל היעד והבנת הצרכים, תחומי העניין וההעדפות שלו. משם,תוכלו לפתח תוכנית תוכן הכוללת נושאים, פורמטים וערוצים להעברת התוכן.
בחינה והגדרת הדרכים השונות שבהן העסק שלכם יכול לתקשר עם הלקוחות וקהל היעד: פרסום ממומן, מדיה חברתית, שיווק בדוא"ל, שיווק משפיענים קידום אורגני, יחסי ציבור ועוד.
על ידי הבנת החוזקות והמאפיינים הייחודיים של כל ערוץ, עסקים יכולים לפתח תוכניות שיווק ממוקדות, אפקטיביות ומגובשות
מיתוג אפקטיבי נועד להבטיח שהלקוחות והשוק יוכלו לזכור בקלות את המותג ולשקול אותו כאפשרות ראשונה לפתרון צרכים וקבלת מוצרים או שירותים רלוונטיים.
כאנחנו מדברים על המותג אנחנו, אנחנו מדברים גם על חומרים גרפים וחזותיים, אבל בעיקר על "אישיות המותג" שמתייחסת לערכים ולתכונות שהמותג משדר.
בניית אתר מקצועי ואפקטיבי שיתחשב בעלויות ההקמה והעלויות העתידיות, יאפשר צמיחה ברמה העסקית, ידע להתמודד עם אתגרי עיצוב חווית משתמש וטכנולוגיה משתנה, לצד צרכי השיווק בהווה והעתיד. היא משימה שדורשת ניסיון רב, הכרות מעמיקה של הפתרונות הטכנולוגים, יכולות ויזואליות, ידע וניסיון בעולמות השיווק.
על ידי פיתוח אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה ואסטרטגיית UX חזקה, תוכלו להגביר את הנראות המקוונת שלכם, לתקשר עם הלקוחות ולהניע יותר מכירות. שילוב של האסטרטגיות האלו יכול ליצור סינרגיה רבת עוצמה שתעזור לכם להשיג את היעדים בצורה יעילה יותר.
לקידום האורגני יתרונות רבים ביחס לכל שאר אפשרויות השיווק והפרסום של האתר, יש לו קשר ישיר לאסטרטגיית השיווקית הכוללת הן ברמת קהל היעד, משפך השיווק, התוכן וכו'. כל אלו ישפיעו על בחירת מילות המפתח שתבחרו להתמקד בהם. יועץ קידום אתרים חיצוני יכול לספק יתרונות משמעותיים לעסק שלכם, לרבות מומחיות, ניתוח אובייקטיבי, אסטרטגיה מותאמת אישית, יעילות מוגברת ותוצאות טובות יותר.