דילוג לתוכן

מהו Hreflang?

Hreflang הוא תג שמטרתו להגיד למנועי החיפוש איזו שפה נמצאת בשימוש בעמוד מסוים. כשאתם בונים אתר במספר שפות, התג הזה עוזר לגוגל להבין איזו גרסה של העמוד להציג לכל שפה.

למה זה חשוב?

דמיינו שיש לכם חנות אונליין שמוכרת נעליים ויש לכם עמודים בעברית, אנגלית ורוסית. אם מישהו מחפש בגוגל נעליים באנגלית, אתם רוצים שהוא יגיע לגרסה האנגלית של העמוד ולא לגרסה העברית או הרוסית. הHreflang עוזר לכם להבטיח את זה.

איך להשתמש בו?

כשאתם מוסיפים את התג Hreflang לאתר, זה יכול להיעשות בשני דרכים:

הוספת קוד לראש העמוד: כאן אתם מציינים את השפה והאזור הגיאוגרפי של העמוד.

באמצעות קובץ XML: אם יש לכם הרבה שפות ועמודים, זה יכול להיות הדרך הכי יעילה לנהל את התגים.

המסקנה

השימוש בHreflang הוא חיוני אם אתם רוצים להגיע ללקוחות שלכם בצורה הכי טובה והכי מדויקת. אם אתם רוצים להגביר את הגעת המשתמשים הרלוונטיים לאתר שלכם, אל תתעלמו מהתג הזה.

שתפו
שתפו
שתפו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

טעויות שכדאי להימנע מהן בעבודה עם AI – והדרך להפוך אותם ליתרון

אסטרטגיה שיווקית

העתיד של AI בעסקים – איך ChatGPT והבינה המלאכותית ישנו את העסק שלך (ואיך להיערך כבר היום)

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית היא כמו חפירה ארכיאולוגית – אם אתה מחפש במקום הלא נכון, תחזור בידיים ריקות

אסטרטגיה שיווקית

איך להפוך את ChatGPT ליתרון בעסק בלי לאבד את המגע האנושי?

אסטרטגיה שיווקית

מותג חזק הוא כמו שחקן אייקוני – ברגע שהקהל מזהה אותך, אי אפשר להתעלם מהנוכחות שלך.