fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

מהו Hreflang?

Hreflang הוא תג שמטרתו להגיד למנועי החיפוש איזו שפה נמצאת בשימוש בעמוד מסוים. כשאתם בונים אתר במספר שפות, התג הזה עוזר לגוגל להבין איזו גרסה של העמוד להציג לכל שפה.

למה זה חשוב?

דמיינו שיש לכם חנות אונליין שמוכרת נעליים ויש לכם עמודים בעברית, אנגלית ורוסית. אם מישהו מחפש בגוגל נעליים באנגלית, אתם רוצים שהוא יגיע לגרסה האנגלית של העמוד ולא לגרסה העברית או הרוסית. הHreflang עוזר לכם להבטיח את זה.

איך להשתמש בו?

כשאתם מוסיפים את התג Hreflang לאתר, זה יכול להיעשות בשני דרכים:

הוספת קוד לראש העמוד: כאן אתם מציינים את השפה והאזור הגיאוגרפי של העמוד.

באמצעות קובץ XML: אם יש לכם הרבה שפות ועמודים, זה יכול להיות הדרך הכי יעילה לנהל את התגים.

המסקנה

השימוש בHreflang הוא חיוני אם אתם רוצים להגיע ללקוחות שלכם בצורה הכי טובה והכי מדויקת. אם אתם רוצים להגביר את הגעת המשתמשים הרלוונטיים לאתר שלכם, אל תתעלמו מהתג הזה.

שתפו
שתפו
שתפו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

אופטימיזציה למקסום ההכנסה – Yield Optimization

אסטרטגיה שיווקית

מפה תפיסתית – perceptual map

אסטרטגיה שיווקית

Negative SEO

אסטרטגיה שיווקית

למה כל בעל עסק צריך להכיר את לוח הבקרה למנהל השיווק?

אסטרטגיה שיווקית

בפסח תקראו לי "משה" או ש..

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן