fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

ייעוץ, פיצוח ופיתוח שיווקי לעסקים

בין אם אתם מנהלים את השיווק בעצמכם או מתנהלים מול ספק שירותי שיווק עסקיים, אתם חייבים להיות ממוקדים ולהבין את המשמעויות של הצעדים השיווקים שלכם כדי ליצר תוצאות רווחיות מתהליך השיווק. לא מספיק להקים אתר ולהתחיל לגשש באפלה עם קמפיינים ממומנים לא מוגדרים, כדי לנסות לקושש לידים.

כבעלי עסקים ויזמים, אתם ודאי מתמודדים עם אתגרים רבים: להבין את כללי המשחק והמגרש בו נמצאת התחרות וקהל היעד, להכיר את השוק, התחרות והכלים הדרושים להתמודדות עם השיווק והתקשורת מול הלקוחות. בנוסף, אתם מתמודדים עם תקציב מוגבל שצריך לנצל ביעילות, וצריכים ראייה רחבה של ההשפעות של מהלכי השיווק, הקידום והפרסום שלכם.

ב- Marketing Doctor, אנחנו כאן כדי לעזור לכם להתגבר על כל האתגרים הללו. אנו מתמקדים בהבנה מעמיקה של העסק שלכם, בזיהוי ההזדמנויות ובפתרון בעיות שמונעים ממנו להתקדם. נלמד אתכם כיצד להתמודד עם משאבים מוגבלים ולהפיק את המיטב מהמאמצים השיווקיים שלכם.

תהליך הייעוץ שלנו הוא תהליך של למידה והכוונה מותאם אישית לצרכים ולמטרות שלכם. נתחיל בהיכרות מעמיקה עם העסק שלכם – נלמד את מבנה העסק, השוק, המתחרים וקהל היעד. לאחר מכן, נבנה יחד אסטרטגיה שיווקית מותאמת אישית שתשמש כמפת דרכים להצלחה. נקים את התשתית השיווקית הדרושה – אתר מקצועי, תכנים איכותיים ונוכחות חזקה ברשתות החברתיות.

הייעוץ השיווקי שלנו הוא תהליך מתמשך ומקיף של למידה, שיפור, מדידה ויצירתיות. נלווה אתכם בכל שלב, נמדוד את הביצועים ונעדכן את האסטרטגיה לפי הצרכים המשתנים, כדי להבטיח שאתם תמיד צעד אחד לפני המתחרים.

השיווק של העסק הוא ההשקעה היחידה שאחראית על ליצר לכם עוד הכנסה, כדי שההשקעה תשתלם והעסק יוכל להתקיים ולהיות ריווחי, ההשקעה הזאת חייבת להיות אופטימלית ולהתעדכן בהתאם לצורך.

ממה מורכב תהליך הייעוץ השיווקי ליזמים ובעלי עסקים?

כשיש לכם בעיה רפואית אמיתית, כזאת שדורשת יותר מכדור אקמול אתם מרגישים את הכאב ומקבלים החלטה ללכת לרופא שיבדוק וינחה טיפול. כשלילד שלכם יש בעיה אתם מיד מחפשים מומחה שיכול לעזור להתגבר עליה לפני שתתעצם. אתם מוכנים להשקיע כסף, זמן ומאמץ רב בבריאות שלכם, אז למה בעצם כבעלי עסק אתם לא פונים לייעוץ שיעזור לכם למצוא את המקור לכאבים ולהציע דרכי טיפול.

תהליך ליווי וייעוץ שיווקי הוא לא מוצר מדף עבורנו, ברור לכולם שכל עסק שונה ולכל בעל עסק צרכים, ניסיון ויכולות אחרות.

בתהליך נגדיר מטרות, נלמד, נחקור, נשקף, ונייצר יכולת אמיתית לעסק ולבעל העסק לייצר נוכחות דיגיטלית. כל שלב רלוונטי עבור כל עסק, אבל מרכיבי הייעוץ בכל שלב מותאמים לצרכים באופן אישי.

המטרה שלנו בכל תהליך ליווי ויעוץ, היא לעזור לכם להפוך לגרסה טובה יותר של עצמכם ושל הפעילות השיווקית שלכם.

מספר מפגשים: 2-4

אפיון / אבחון והגדרת מטרות:

האם אתם מכירים את הפוטנציאל השיווקי של העסק והמוצרים שלכם? "איפה אתם נמצאים ביחס לנוף והתחרות הדיגיטלי? בשלב זה, אנו מתמקדים באבחון המצב השיווקי הנוכחי שלכם. נבדוק את סטטוס הנכסים הדיגיטליים הקיימים, את אופן התקשורת עם קהל היעד והציפיות השיווקיות שלכם. נבנה יסודות שיעזרו לנו לנתח את השוק והנישה שאליה אתם משתייכים, ונשרטט קווים לדמותו של קהל היעד הרלוונטי. נערוך סקירה של הפעילות הדיגיטלית ונתחיל לאסוף מידע על מתחרים והקשיים שיווקיים שאתם חשים או עלול לחוות. נעבוד יחד על הדרך שתגדיר אותכם או העסק שלכם כמותג, נבחן את המוצרים לעומק והפיתרונות מול התחרות ושיקולי קהל היעד, נתאם ציפיות לגבי התהליך, התקציב השיווקי ואופן המשך הפעילות ותהליך הליווי. עוד על הכרות והגדרות העסק והפעילות.
2
מספר מפגשים: 2-4
מינימום 2 מפגשים והמקסימום תלוי בעומק, אופי ומשך העבודה הדרושה.

פיצוח / פיתוח אסטרטגיה שיווקית:

ניכנס יחד אתכם לעומק השוק והמתחרים, כדי להבין איפה אתה עומד ואיך אפשר לשפר את יכולת ההתמודדות עם התחרות. נבצע ניתוח SWOT (חוזקות, חולשות, הזדמנויות, איומים) כדי לגלות את ההזדמנויות הגלומות במוצרים והשירותים שאתם מספקים. נקבע אסטרטגיה שיווקית המותאמת אישית, תוך דגש על הבדלה ומיצוב ייחודי בשוק.

האם אתם יודעים מה הם היתרונות העיקריים שלכם בשוק?

האם זיהיתם את האתגרים המרכזיים שאתם צריכים להתמודד איתם כדי להבליט את המוצרים והשירותים שלכם?

איך אתם חושבים שניתן לשפר את התקשורת עם קהל היעד דרך שיווק דיגיטלי?

האם יש לכם תוכנית פעולה ברורה, שאתם מסוגלים לעמוד בה ותיקח את העסק שלכם לרמה הבאה במרחב הדיגיטלי?

האם חשבתם על מה מניע לקוחות פוטנציאלים לבחור בכם, ואיך תוכלו להשפיע על החלטת הרכישה שלהם?

נעבוד יחד ליצירה ופיתוח תוכנית פעולה מפורטת שתכיל את הצעדים הספציפיים שיש לנקוט כדי להשיג את המטרות השיווקיות. זה כולל בחינה של ערוצי הפצה מתאימים, הדרכה ומיקוד ליצירת תוכן אטרקטיבי ושימוש במדיה דיגיטלית להגברת הנוכחות.

על מה נעבוד בשלב האסטרטגיה השיווקית:

ניתוח המידע שנאסף בשלב ההכרות והערכת המצב הנוכחי. בבחינת החוזקות, החולשות, ההזדמנויות והאיומים של הלקוח, כמו גם זיהוי פערים באסטרטגיה הנוכחית

  • תקציב יעדים ומטרות
  • המוצרים והשרותים
  • קהל יעד / פרסונות
  • נקודות מפגש
  • משפך השיווק
  • מפת מסע לקוח
  • אסטרטגית תוכן
  • ערוצי השיווק
  • מיתוג
  • ליווי וייעוץ בהקמת אתר
  • אסטרטגית חווית משתמש
  • קידום אורגני (SEO)

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן!

3
מינימום 2 מפגשים והמקסימום תלוי בעומק, אופי ומשך העבודה הדרושה.
מינימום 2 מפגשים והמקסימום תלוי בעומק, אופי ומשך העבודה.

טקטיקה בפרקטיקה:

עם אסטרטגיה ברורה, השלב הבא הוא להפוך אותה למעשית. איך תגיעו לקהל היעד שלכם בצורה היעילה ביותר? כאן, אנו נדריך ונלווה אתכם בתהליך של תרגום את התכנון האסטרטגי לפעולות ממוקדות ומדויקות. זה כולל מעקב אחרי המשאבים, הזמן והאנשים הדרושים כדי להשיג את המטרות שהצבתם לעצמכם.

איך אתם מתכוונים למקסם את השימוש במשאבים הזמינים לכם לקידום המותג ושיפור הנוכחות הדיגיטלית שלכם?

מהם הצעדים המעשיים שאתם צריכים לנקוט כדי להגביר את נוכחותך בפלטפורמות הדיגיטליות השונות?

נעבוד יחד על שיפור האתר ועמודי נחיתה, משפכי שיווק, קידום אורגני וניהול קמפיינים ברשתות החברתיות, פיתוח תוכן אטרקטיבי ושיפור נוכחותכם הדיגיטלית בכל הזירות הרלוונטיות. כל צעד וצעד בשלב זה יתוכנן ויבחן ויופעל בהתאם לאסטרטגיה שפיתחנו, כדי להבטיח שאתם נמצאים תמיד בדרך הנכונה להצלחה.

שיפור יכולות ניהול השיווק והקמפיינים

  • פרסום ממומן במנועי חיפוש
  • המרות קמפיינים
  • תקציב לפי חודש וערוצים
  • תוכנית קידום אורגני
  • תוכן לקידום
  • תוכן לרשתות חברתיות
  • מדידת שביעות רצון הלקוח
  • SEO ליווי וייעוץ אישי
  • דוחות מסכמי פעילות ורווחיות

רוצים לדעת עוד? לחצו כאן!

5
מינימום 2 מפגשים והמקסימום תלוי בעומק, אופי ומשך העבודה.
6
1-2 מפגשים להכרות כללית וסקירה של כלים רלוונטים.
מספר מפגשים: 1-2

הפקת מסקנות ושיפורים

איך אתם יכולים להמשיך להתפתח מהתהליך שעברתם?

בשלב הסיכום, אנו מתמקדים בעריכת סיכום מעמיק של כל העבודה שהושקעה במהלך התהליך. נבחן את ההצלחות והאתגרים שנתקלתם בהם, נערוך שיפורים המבוססים על הנתונים והניתוחים שנערכו, ונגבש יחד מסמך אסטרטגיה לקידום ופרסום העסק שלכם במרחב הדיגיטלי.

נדבר על המשך הדרך לצמיחה בתחומים בהם תרצה להתפתח יותר? נבחן את השיעורים שלמדתם מהתהליך ואיך תשתמשו בהם להמשך פיתוח המותג ושיפור המכירות? המטרה שלנו היא לא רק לעזור לכם להשיג את המטרות הנוכחיות, אלא גם להכין אתכם להתמודדות עם אתגרי השיווק השל העסק בעתיד.

7
מספר מפגשים: 1-2

זה הזמן לקחת את העסק שלכם צעד אחד קדימה. עם הליווי שלנו, תוכלו לצפות לתוצאות מוחשיות, להבין את נפש הלקוח ולבנות אסטרטגיה שיווקית שתוביל לגידול במספר ואיכות הלידים. אם אתם מוכנים להתחיל תהליך שיביא לשינוי חיובי בעסק שלכם, צרו קשר ובואו נתחיל את המסע להצלחה יחד.

אתה ההשקעה החשובה ביותר לעתיד העסק הדיגיטלי שלך. תהליך הליווי נועד לעזור לך להתפתח לגרסה הטובה ביותר של עצמך, עם ליווי אישי ומקצועי בתהליך ממוקד ויסודי.

* עלות התהליך משתנה בהתאם להיקף העבודה. לאחר תיאום ציפיות בשיחה טלפונית, נציג לך את התהליך המותאם אישית עבורך.

שאלון תהליך ליווי שיווקי

פרטים אישיים

אנו ממליצים למלא את השאלון ממחשב ולא ממכשיר נייד, מכיוון שהדבר מקל על ההתמודדות עם אורך השאלון. השקענו מאמצים רבים ביצירת הטופס הזה כדי שנוכל למקד את השירות שלנו סביב הצרכים הספציפיים שלכם. למרות ששדות רבים אינם חובה, חשוב להתייחס לכמה שיותר שדות רלוונטיים. זה יאפשר לנו הכנה מקדימה לשיחה ויהפוך את התהליך לאפקטיבי יותר עבורכם. זמן מילוי הטופס עשוי לקחת כ-20 דקות או יותר. אנו ממליצים לקחת את הזמן הדרוש כדי שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

על העסק

אסטרטגיה שיווקית

תשתית דיגיטלית

הפעילות הדיגיטלית

התאמת התהליך

סיכום והשלמת תהליך

תודה רבה [field id="name"] על הזמן, המחשבה והאנרגיה שהשקעת במילוי הטופס. המידע שסיפקת יעזור לנו להתאים את השירותים שלנו לצרכים הייחודיים שלך בצורה המיטבית. לפני שתשלח את הטופס, נשמח לדעת איך שמעת עלינו ומהן הציפיות שלך מתהליך הליווי.

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן