ייעוץ בשיווק לעסקים שצריכים לבנות אסטרטגיה לצד נוכחות דיגיטלית.
ייעוץ שיווקי לעסק חדש מתמקד בדרך כלל בפיתוח אסטרטגיית שיווק מאפס, בעוד שייעוץ לעסק מבוסס עם הרבה נתונים כרוך בצלילה למעמקי ניתוח וייעול מאמצי השיווק הקיימים.
אין לכם נוכחות דיגיטלית? מרגישים שהנוכחות של העסק שלכם לא מייצרת תוצאות? צריכים עוד לקוחות? לפעמים סוג הלקוחות או שינוי מיקוד המכירה יכול לחולל שינוי משמעותי ברווחים של העסק. אתם מוכנים סוף סוף להשקיע, כדי לגדול? לא כדאי שתחכו הרבה ותתנו למתחרים שעושים עבודה שיווקית באינטרנט, לקחת מכם את כל הלקוחות. גם לא כדאי שתרוצו ישר לבנות אתר בלי להבין למה ואיך זה יעבוד בשבילכם? פוטנציאל הצמיחה וההכנסות של העסק תלויות במידה רבה ביצירה של אסטרטגיה שיווקית ברורה ומוגדרת, לצד התוכנית העסקית והפעילות הקיימת. בניית תוכנית עבודה ממוקדת מטרות, מתוך תקציב מוגדר תחסוך לכם הרבה כסף, זמן ועוגמת נפש. קבלו אתם את ההחלטות השיווקיות מתוך הבנה, ידע וניסיון.
אתם לפני פתיחת עסק? אתם הורים לעסק שרק נולד? תשאלו כל רופא והוא יגיד לכם שכדי לשמור על הבריאות של הגוף, צריך לעשות ספורט ולאכול בריא. העסק שלכם הוא הגוף שלכם וספורט והתזונה הם טיפול כדי למנוע כאבי שיווק עתידיים. השלבים הראשונים של כל עסק מלאים בחששות, חוסר ביטחון והרבה הוצאות. יצירה של אסטרטגיית חדירה לשוק, היא השקעה לטווח ארוך שתאפשר לכם לראות תמונה ברורה, לחשוב יצירתית, לבחון את האפשרויות ומה באמת יעיל יותר עבורכם. תמנעו מהשקעות מיותרות בשיווק שלא ייצרו עבורכם תוצאות.
איך ייעוץ והכוונה יכולים לשנות את הצמיחה העסקית?
קהל היעד שלכם מחובר לאינטרנט כמעט כל הזמן, הרגלי הגלישה והשימוש המכשירים / תוכנות / אפליקציות משתנים בקצב מהיר. אורח החיים והיכולת של קהל היעד להסתגל במהירות לטכנולוגיות חדשות, מובילות את האדם המודרני לצפות למצוא מענה מהיר ואיכותי לבעיה שלהם. כולם עושים שימוש בפלטפורמות שיווק ושופכים כסף, גם המתחרים שלכם. כמות נקודות המגע הדיגיטליות של הלקוחות עם העסק גדלה וגם התחרות.
היום כדי להצליח לא מספיק לבנות אתר, צריך להבין את החוזקות של העסק והמוצר, לאפיין ולפלח את קהל היעד האידיאלי והלקוחות, ליצר תוכן איכותי שיעניין את הקהל היעד ויניע אותו לפעולה, לבחון את אפשרויות הפצת התוכן והיעילות שלהן, ליצר אסטרטגיה שיווקית ברורה ומתוקצבת לטווח הארוך (שנה / שנתיים קדימה), להניע קמפיינים, לבחון תוצאות ולשפר באופן מתמיד.
אבני הדרך לתהליך הייעוץ יקבעו בתחילת הדרך, אחרי שאלון ושיחת הכרות.
לכל עסק ובעל עסק צרכים שונים, התאמת תהליך הייעוץ הוא אישי ולכן יתכן שחלק מהנקודות לא יהיו רלוונטיות עבורכם.
יצירת מעורבות לקוחות לאורך כל מסע הלקוח
חיפוש
גלה מה הלקוחות שלך מחפשים והקדם את המתחרים.
תוכן
צור תוכן שמביא ערך אמיתי ומחזיק את הלקוחות שלך.
רשתות חברתיות
שפר את ביצועי הקמפיינים שלך והגדל את המעורבות ברשתות החברתיות.
מקומי
נגשר על הפער בין המקום הדיגיטלי למקום הפיזי שלך עם תוכן מדויק וחכם.
מובייל
ודא שהאתר והתוכן שלך מותאמים בצורה מושלמת למובייל.
מה המסרים שלכם?, איך אתם מנגישים אותם בתקשורת הדיגיטלית שאתם יוצרים עם הלקוחות וקהל היעד? האם יש לכם אסטרטגיה ברורה לגבי אופן הפצת התוכן שלכם במרחב הדיגיטלי?
אין ספק שכל עסק שונה מקצה לקצה, לכן מה שמתאים לאחד אינו רלוונטי עבור האחר. כל שלב רלוונטי עבור כל עסק, אבל מרכיבי הייעוץ בכל שלב מותאמים לצרכים באופן אישי.