fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

בניית אתרים

מומחים בבניית אתרים שבונים עסקים ומייצרים לקוחות מרוצים.

האם העסק הוא גוף, אז אתר מתפקד כמוח של השיווק.

אתר שלא עונה על הצרכים של העסק ומתקשר נכון את המסרים, יגרום לתפקוד לקוי של הגוף.

בניית אתר לעסק הוא תהליך שהרבה מעבר להתקנת פלטפורמת וורדפרס עם כמה תוספים ועמודים.
אתר אינטרנט מצליח הוא כלי עוצמתי בידיים של העסק, וחיוני להשתמש בו באופן נכון ויעיל.

אם האתר שתבנו לא ישרת את קהל היעד שלכם או יספק לו ערך, הוא גם לא יביא את התוצאות שאתם מצפים להן, למרות כל מאמץ שיווקי שתשקיעו אחר כך.

כמו בהכנה לתחרות חשובה, כך גם בבניית אתר – דרושה אסטרטגיה מקצועית ומותאמת אישית.
חוסר תיכנון והשקעה נכונה באיפיון ובאתר, היא המקור לחלק גדול ומשמעותי מרוב כאבי שיווק הראשונים שבעלי אתרים חווים.

בעזרת יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי ובניית אתרים, אנחנו מצוידים בידע ובמיומנויות להקים אתרים שלא רק נראים מעולה, אלא גם פועלים ככלי חיוני לצמיחת העסק.

איזה מרכיבים יש לקחת בחשבון כשניגשים לבנות אתר

תוכנית אסטרטגית

תוכנית אסטרטגית

הקמת אתר מתחילה בתכנון אסטרטגי. הבנת המטרות העסקיות והיעדים מאפשרת ליצור אתר שיתרום להשגת אותם יעדים.

אפיון אתר

אפיון האתר

תהליך האפיון חשוב להבנת הצרכים הספציפיים של העסק וליצירת מבנה המשקף את חזון הארגון, מקל על המשתמשים.

אפיון קהל יעד פרסונות

הבנת קהל היעד

זיהוי קהל היעד והבנת הצרכים והרצונות שלו, היא מרכיב קריטי להתאמת התוכן והממשק למשתמשים הסופיים.

עיצוב אתרים

עיצוב מקצועי​

עיצוב אסתטי ומקצועי שמשקף את המותג מסייע ליצירת רושם ראשוני חיובי ולשיפור חוויית המשתמש.

קטגוריית בלוג שיווק בנושא כתיבת תוכן - שיווקולוגיה, מרקטינג דוקטור

תוכן משכנע ורלוונטי

תוכן איכותי ורלוונטי הוא המפתח למשיכת ושמירת תשומת לב המשתמשים ולשיפור מיקומים במנועי חיפוש.

קידום אתרים במסחר אלקטרוני

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שיפור הנראות במנועי חיפוש הוא חיוני למשיכת תנועה אורגנית ואיכותית לאתר.

מהירות אתר

מהירות טעינה גבוהה

אתר שנטען מהר מקטין את שיעור הנטישה ומשפר את חוויית המשתמש.

אבטחה אתר

אבטחה מחמירה

טיפול בנושאי אבטחת האתר והנתונים מונעת פריצות ומבטיחה אמון הלקוחות.

פונקציונליות מתקדמת

פונקציונליות מתקדמת

שילוב פונקציות כמו טפסים וחנות אונליין מגביר את הפונקציונליות של האתר ומקל על המשתמשים.

נגישות

נגישות

נגישות האתר מתייחסת ליכולתו של האתר להיות נגיש ונוח לשימוש על ידי כלל האנשים, כולל אנשים עם מוגבלויות. זה מבטיח שהאתר שלכם יהיה נגיש לכל אדם, ללא קשר למגבלותיו הפיזיות או החושיות.

רספונסיבי - תאימות לניידים

תאימות למכשירים ניידים

אימות למכשירים ניידים מתייחסת ליכולת האתר להתאים את עצמו למסכים שונים ולמכשירים שונים (כמו סמארטפונים וטאבלטים). תכנון רספונסיבי מבטיח שהאתר ייראה טוב ויעבוד כראוי בכל מכשיר ובכל גודל מסך.

אינטגרציה עם מערכות ניהול ושיווק

אינטגרציה

אינטגרציה עם מערכות ניהול ושיווק חיצוניות מאפשרת ניהול יעיל יותר וקשר טוב יותר עם הלקוחות.

פרסום ממומן במנועי חיפוש

שיווק ממומן ואסטרטגיה

קמפיינים שיווקיים ממומנים תורמים להגברת הנראות ומשיכת לקוחות חדשים.איך אתם מתכוונים ליישם אותם ביום של אחרי.

ניתוח נתונים ומעקב

מעקב וניתוח הנתונים מאפשרים להבין טוב יותר את התנהגות המשתמשים ולשפר את האתר.

תמיכה ותחזוקה

תמיכה ותחזוקה

תחזוקה רציפה ותמיכה מבטיחים את תקינות האתר.

בניית אתר החדש שלך מתחילה פה.

יש לכם שאלה אחרת? רוצים שאנחנו נתקשר אליכם?

כתבו לנו או צרו קשר טלפוני: שחר פריד: 052-346-4679

קצת על מרקטינג דוקטור

מרקטינג דוקטור | מרפאת "כאב דיגיטלי" היא זרוע שיווקית של נטוורק סטודיו, שמספקת שירותי ייעוץ בשיווק דיגיטלי לבעלי עסקים ומנהלים בכירים. כל עסק חווה "כאבי שיווק דיגיטלי" כאלו או אחרים, וכל מנהל / בעל עסק שרוצה להתפתח וליצר עסק בריא ברמה השיווקית צריך איש מקצוע / מומחה שינחה ויוביל אותו במציאות הדינמית והתחרותית של עולם העסקים המודרני. מרפאת "כאב דיגיטלי" מספקת פתרונות מותאמים אישית, המתחשבים בצרכים ובמטרות הייחודיות של כל לקוח, מתוך מחויבות לתוצאות עסקיות ושיפור יכולות משמעותיות.

בעוד נטוורק סטודיו משמשת הזרוע הביצועית ומספקת פתרונות 360 ברמה הטכנולוגית לצד יכולות עיצוב, הקמה וניהול קמפיינים שיווקיים נקודתיים, התפקיד שלנו במרקטינג דוקטור היא לאפשר לבעל עסק להיעזר במומחה חיצוני כדי לתכנן, להתנהל ולהשיג תוצאות טובות ומושכלות יותר מתהליך השיווק הדיגיטלי. מומחה שיבחן מקצועית את התמונה הגדולה וילווה אותכם מרמת האסטרטגיה שיווקית והעסקית, דרך טקטיקות ודרכי פעולה. נעמוד לצידכם בקבלת החלטות שיווקיות ועסקיות, נעזור לכם לבחון את המטרות, היעדים והצרכים של השיווק, איך להתמודד מולם משלב התיכנון ועד שלב איסוף הנתונים ובחינת התוצאות.

האוקיינוסים של אפשרויות שיווק דיגיטלי מתרחבות ומשנות את פניהם מדי יום. אנחנו לא שוחים בשבילכם, אנחנו פה כדי לעזור לכם להתכונן ולדעת לשחות ולנווט בהם טוב יותר. כדי להצליח בתחרות וליצר יותר מכירות בצורה אפקטיבית תצטרכו: להבין ולהתייחס לקהל היעד שלכם, לתוכן ולאופן שבו הוא מוצג ומועבר, לתהליך המכירה, למתחרים ולתחרות, לכמות ההשקעה הכספית הדרושה לכם כדי ליצר תוצאות, לכלים והערוצים השונים והאפשרויות שלהם, לכלים למדידה ולדוחות שיאפשרו מדידה.

אין בעל עסק שלא זקוק לעזרה מקצועית, גם אלו שכבר צברו ניסיון בהובלה של תהליכי שיווק.

שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי
0 +

איתכם בגובה העיינים

מקצוענות, מחוייבות וחשיבה יצירתית

שנות ניסיון בעיצוב ובניית אתרים
0 +

בלוג מאמרים ופוסטים מקצועיים בנושאי שיווק דיגיטלי לעסקים

תקנון אתר הוא לא רק דרישה משפטית, אלא הזדמנות לבנות קשר אמון עם המבקרים באתר שלכם. כל הטיפים והסודות לכתיבת תקנון שלא רק עומד בכל הכללים, אלא גם מעמיק את הקשר עם המשתמשים. גלו איך לשלב בין הצורך המשפטי לבין הזדמנות לשיווק וליצירת מערכת יחסים עם הלקוחות שלכם.
אם אתם רוצים להבטיח שאתר שלכם מספק חוויה מיטבית, הכנו עבורכם את הצ'ק-ליסט האולטימטיבי לבדיקות UX. בלי הרבה מילים מיותרות, ארגננו את השלבים הכרחיים והטיפים המקצועיים שיעזרו לכם לאבחן ולשפר את איכות ה-UX. דרך הבדיקות המדויקות והמתודולוגיה המנוסחת בצ'ק-ליסט, תוכלו לזהות בקלות נקודות תורפה, לשפר את נגישות האתר ולהגביר את שביעות רצון המשתמשים.
הביצועים של האתר שלכם תלויים לא רק בתוכן איכותי ועיצוב מרשים, אלא גם בפרטים טכניים כמו זיכרון מטמון? זיכרון מטמון הוא כלי קריטי באופטימיזציה של אתרים, השפעתו על מהירות הטעינה, חוויית המשתמש ואף על ה-SEO.
מה זה עיצוב רספונסיבי ולמה הוא כלי חיוני לכל בעל אתר, הן מבחינת חוויית המשתמש והן מבחינת אופטימיזציה למנועי חיפוש? נסביר איך עיצוב רספונסיבי משפר את הנגישות והמראה הכללי של האתר במגוון מכשירים, מה שמוביל לשיפור במעורבות המשתמשים ובסיכויים להמרה. אל תחמיצו ההזדמנות ללמוד איך להפוך את האתר שלכם לידידותי יותר, נגיש יותר, ולבסוף - מוצלח יותר.
מפות אתר הפכו לאבן יסוד בכל אסטרטגיה שיווקית מקוונת. מאמר זה מתמקד בהבנה עמוקה של כיצד מפות אתר משפיעות לא רק על נוחות המשתמש, אלא גם על אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO) ותפקוד יעיל של האתר. בעולם שבו המידע נמצא בשפע, יכולת לנווט בקלות וביעילות באתר אינטרנט היא קריטית להצלחתו. רוצים ללמוד על איך יצירת מפת אתר מאורגנת וברורה יכולה לשפר את חוויית המשתמש ולהגביר את חשיפת האתר במנועי החיפוש?
אי פעם הרגשתם שאתם משקיעים המון בשיווק אבל לא בטוחים בתוצאות? זה יכול להיות מאוד מתסכל, נכון? הכירו את הכלי שיכול לשנות את זה - לוח הבקרה למנהל השיווק. זה לא רק עניין של נתונים, זה עניין של הבנה מעמיקה של מה עובד ולמה. אז למה לא לנסות ולראות איך זה יכול לעזור גם לכם?

שאלון בניית אתר

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן