fbpx

בניית אתרים

מומחים בבניית אתרים שבונים עסקים ומייצרים לקוחות מרוצים.

האם העסק הוא גוף, אז אתר מתפקד כמוח של השיווק.

אתר שלא עונה על הצרכים של העסק ומתקשר נכון את המסרים, יגרום לתפקוד לקוי של הגוף.

בניית אתר לעסק הוא תהליך שהרבה מעבר להתקנת פלטפורמת וורדפרס עם כמה תוספים ועמודים.
אתר אינטרנט מצליח הוא כלי עוצמתי בידיים של העסק, וחיוני להשתמש בו באופן נכון ויעיל.

אם האתר שתבנו לא ישרת את קהל היעד שלכם או יספק לו ערך, הוא גם לא יביא את התוצאות שאתם מצפים להן, למרות כל מאמץ שיווקי שתשקיעו אחר כך.

כמו בהכנה לתחרות חשובה, כך גם בבניית אתר – דרושה אסטרטגיה מקצועית ומותאמת אישית.
חוסר תיכנון והשקעה נכונה באיפיון ובאתר, היא המקור לחלק גדול ומשמעותי מרוב כאבי שיווק הראשונים שבעלי אתרים חווים.

בעזרת יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי ובניית אתרים, אנחנו מצוידים בידע ובמיומנויות להקים אתרים שלא רק נראים מעולה, אלא גם פועלים ככלי חיוני לצמיחת העסק.

איזה מרכיבים יש לקחת בחשבון כשניגשים לבנות אתר

תוכנית אסטרטגית

תוכנית אסטרטגית

הקמת אתר מתחילה בתכנון אסטרטגי. הבנת המטרות העסקיות והיעדים מאפשרת ליצור אתר שיתרום להשגת אותם יעדים.

אפיון אתר

אפיון האתר

תהליך האפיון חשוב להבנת הצרכים הספציפיים של העסק וליצירת מבנה המשקף את חזון הארגון, מקל על המשתמשים.

אפיון קהל יעד פרסונות

הבנת קהל היעד

זיהוי קהל היעד והבנת הצרכים והרצונות שלו, היא מרכיב קריטי להתאמת התוכן והממשק למשתמשים הסופיים.

עיצוב אתרים

עיצוב מקצועי​

עיצוב אסתטי ומקצועי שמשקף את המותג מסייע ליצירת רושם ראשוני חיובי ולשיפור חוויית המשתמש.

קטגוריית בלוג שיווק בנושא כתיבת תוכן - שיווקולוגיה, מרקטינג דוקטור

תוכן משכנע ורלוונטי

תוכן איכותי ורלוונטי הוא המפתח למשיכת ושמירת תשומת לב המשתמשים ולשיפור מיקומים במנועי חיפוש.

קידום אתרים במסחר אלקטרוני

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שיפור הנראות במנועי חיפוש הוא חיוני למשיכת תנועה אורגנית ואיכותית לאתר.

מהירות אתר

מהירות טעינה גבוהה

אתר שנטען מהר מקטין את שיעור הנטישה ומשפר את חוויית המשתמש.

אבטחה אתר

אבטחה מחמירה

טיפול בנושאי אבטחת האתר והנתונים מונעת פריצות ומבטיחה אמון הלקוחות.

פונקציונליות מתקדמת

פונקציונליות מתקדמת

שילוב פונקציות כמו טפסים וחנות אונליין מגביר את הפונקציונליות של האתר ומקל על המשתמשים.

נגישות

נגישות

נגישות האתר מתייחסת ליכולתו של האתר להיות נגיש ונוח לשימוש על ידי כלל האנשים, כולל אנשים עם מוגבלויות. זה מבטיח שהאתר שלכם יהיה נגיש לכל אדם, ללא קשר למגבלותיו הפיזיות או החושיות.

רספונסיבי - תאימות לניידים

תאימות למכשירים ניידים

אימות למכשירים ניידים מתייחסת ליכולת האתר להתאים את עצמו למסכים שונים ולמכשירים שונים (כמו סמארטפונים וטאבלטים). תכנון רספונסיבי מבטיח שהאתר ייראה טוב ויעבוד כראוי בכל מכשיר ובכל גודל מסך.

אינטגרציה עם מערכות ניהול ושיווק

אינטגרציה

אינטגרציה עם מערכות ניהול ושיווק חיצוניות מאפשרת ניהול יעיל יותר וקשר טוב יותר עם הלקוחות.

פרסום ממומן במנועי חיפוש

שיווק ממומן ואסטרטגיה

קמפיינים שיווקיים ממומנים תורמים להגברת הנראות ומשיכת לקוחות חדשים.איך אתם מתכוונים ליישם אותם ביום של אחרי.

ניתוח נתונים ומעקב

מעקב וניתוח הנתונים מאפשרים להבין טוב יותר את התנהגות המשתמשים ולשפר את האתר.

תמיכה ותחזוקה

תמיכה ותחזוקה

תחזוקה רציפה ותמיכה מבטיחים את תקינות האתר.

בניית אתר החדש שלך מתחילה פה.

יש לכם שאלה אחרת? רוצים שאנחנו נתקשר אליכם?

כתבו לנו או צרו קשר טלפוני: שחר פריד: 052-346-4679

קצת על מרקטינג דוקטור

מרקטינג דוקטור | מרפאת "כאב דיגיטלי" היא זרוע שיווקית של נטוורק סטודיו, שמספקת שירותי ייעוץ בשיווק דיגיטלי לבעלי עסקים ומנהלים בכירים. כל עסק חווה "כאבי שיווק דיגיטלי" כאלו או אחרים, וכל מנהל / בעל עסק שרוצה להתפתח וליצר עסק בריא ברמה השיווקית צריך איש מקצוע / מומחה שינחה ויוביל אותו במציאות הדינמית והתחרותית של עולם העסקים המודרני. מרפאת "כאב דיגיטלי" מספקת פתרונות מותאמים אישית, המתחשבים בצרכים ובמטרות הייחודיות של כל לקוח, מתוך מחויבות לתוצאות עסקיות ושיפור יכולות משמעותיות.

בעוד נטוורק סטודיו משמשת הזרוע הביצועית ומספקת פתרונות 360 ברמה הטכנולוגית לצד יכולות עיצוב, הקמה וניהול קמפיינים שיווקיים נקודתיים, התפקיד שלנו במרקטינג דוקטור היא לאפשר לבעל עסק להיעזר במומחה חיצוני כדי לתכנן, להתנהל ולהשיג תוצאות טובות ומושכלות יותר מתהליך השיווק הדיגיטלי. מומחה שיבחן מקצועית את התמונה הגדולה וילווה אותכם מרמת האסטרטגיה שיווקית והעסקית, דרך טקטיקות ודרכי פעולה. נעמוד לצידכם בקבלת החלטות שיווקיות ועסקיות, נעזור לכם לבחון את המטרות, היעדים והצרכים של השיווק, איך להתמודד מולם משלב התיכנון ועד שלב איסוף הנתונים ובחינת התוצאות.

האוקיינוסים של אפשרויות שיווק דיגיטלי מתרחבות ומשנות את פניהם מדי יום. אנחנו לא שוחים בשבילכם, אנחנו פה כדי לעזור לכם להתכונן ולדעת לשחות ולנווט בהם טוב יותר. כדי להצליח בתחרות וליצר יותר מכירות בצורה אפקטיבית תצטרכו: להבין ולהתייחס לקהל היעד שלכם, לתוכן ולאופן שבו הוא מוצג ומועבר, לתהליך המכירה, למתחרים ולתחרות, לכמות ההשקעה הכספית הדרושה לכם כדי ליצר תוצאות, לכלים והערוצים השונים והאפשרויות שלהם, לכלים למדידה ולדוחות שיאפשרו מדידה.

אין בעל עסק שלא זקוק לעזרה מקצועית, גם אלו שכבר צברו ניסיון בהובלה של תהליכי שיווק.

שנות ניסיון בשיווק דיגיטלי
0 +

איתכם בגובה העיינים

מקצוענות, מחוייבות וחשיבה יצירתית

שנות ניסיון בעיצוב ובניית אתרים
0 +

בלוג מאמרים ופוסטים מקצועיים בנושאי שיווק דיגיטלי לעסקים

עמודי שער הם יותר מסתם דלת לאתר שלכם - הם הכרטיס המנצח לחווית משתמש מושכת ומעמיקה. אבל מה בדיוק מאפיין עמוד Gateway אפקטיבי, ואיך אפשר לנצל את הפוטנציאל שבו לטובת שיווק דיגיטלי מוצלח?
להקים אתר אינטרנט חדש עשוי להישמע כמשימה מאתגרת, אך עם הכלים והידע הנכון, זהו תהליך שכל אחד יכול להשיג. במאמר הקרוב, נסביר בפירוט על כל הפקטורים המשפיעים על עלות בניית אתר: מבחירת הפלטפורמה ועד לעיצוב והתאמה למובייל. נדון בכלים והשיטות השונות לבנייה, בין אם בעצמכם או בעזרת מקצוענים, ונבחין איך כל אחת מהאפשרויות משפיעה על התקציב. מעוניינים לדעת כמה יעלה לכם להקים אתר אינטרנט מותאם אישית? הצטרפו אלינו לסקירה מעמיקה שתעזור לכם להבין את כל ההיבטים הרלוונטיים לקראת בחירת הפתרון המתאים ביותר לצרכים שלכם.
בפעם הראשונה שנתקלתם במונח iFrame, הרגשתם בבילבול? אם אתם בעלי אתר או עסק דיגיטלי, יש לכם הזדמנות להבין לעומק את הכוח האמיתי של ה-iFrame, מה ההשפעות והסיכונים שיש לקחת בחשבון?
עדכון תוספי וורדפרס הוא תהליך חיוני לשמירה על אבטחת האתר ותפקודו התקין. המאמר מתאר את החשיבות של גיבויים שוטפים, בדיקות תאימות ועדכונים בסביבת בדיקות, ומספק פתרונות להתמודדות עם תקלות אפשריות. הקפדה על הנחיות אלו תבטיח שהאתר שלכם יפעל בצורה אופטימלית ובטוחה לאורך זמן.
ההבדלים המרכזיים בין הפניות 301 ו-302 וכיצד הן משפיעות על ה-SEO של האתר שלך. למד מתי להשתמש בכל סוג הפניה כדי להבטיח ביצועים אופטימליים וחווית משתמש מושלמת. הבן כיצד הפניות קבועות וזמניות יכולות להשפיע על דירוג האתר במנועי החיפוש וקבל המלצות ליישום נכון בנוף הדיגיטלי המודרני.
מודל SMART הוא כלי ניהולי שנועד לעזור לאנשים וארגונים לקבוע מטרות באופן יעיל וממוקד. המודל פועל לפי חמישה קריטריונים: ספציפיות, מדידות, ניתן להשגה, רלוונטיות ומוגבלות בזמן, כדי להבטיח שכל יעד שנקבע יהיה ברור, מדויק ובעל פוטנציאל השגה גבוה. בשימוש במודל זה, ניתן לשפר את הביצועים ולהשיג תוצאות משמעותיות בחיי היום-יום ובעבודה.

שאלון בניית אתר

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן