דילוג לתוכן

בניית אתרים

מומחים בבניית אתרים שבונים עסקים ומייצרים לקוחות מרוצים.

אתר שלא עונה על הצרכים של העסק ומתקשר נכון את המסרים, יגרום לתפקוד לקוי של הגוף.

אתר האינטרנט של העסק שלך הוא הלב שמזרים חיים לכל פינה בעסק, הידיים המושטות ללקוחות, ומערכת העצבים שמחברת ומסנכרנת בין כל החלקים.

בניית אתר לעסק הוא תהליך שהרבה מעבר להתקנת פלטפורמת וורדפרס עם כמה תוספים ועמודים.
אתר אינטרנט מצליח הוא כלי עוצמתי בידיים של העסק, וחיוני להשתמש בו באופן נכון ויעיל.

אם האתר שתבנו לא ישרת את קהל היעד שלכם או יספק לו ערך, הוא גם לא יביא את התוצאות שאתם מצפים להן, למרות כל מאמץ שיווקי שתשקיעו אחר כך.

כמו בהכנה לתחרות חשובה, כך גם בבניית אתר – דרושה אסטרטגיה מקצועית ומותאמת אישית.
חוסר תיכנון והשקעה נכונה באיפיון ובאתר, היא המקור לחלק גדול ומשמעותי מרוב כאבי שיווק הראשונים שבעלי אתרים חווים.

בעזרת יותר מ-25 שנות ניסיון בתחום השיווק הדיגיטלי ובניית אתרים, אנחנו מצוידים בידע ובמיומנויות להקים אתרים שלא רק נראים מעולה, אלא גם פועלים ככלי אפקטיבי וחיוני לצמיחת העסק.

איזה מרכיבים כדאי לקחת בחשבון כשניגשים לבנות אתר:

תוכנית אסטרטגית

תוכנית אסטרטגית

הקמת אתר מתחילה בתכנון אסטרטגי. הבנת המטרות העסקיות והיעדים מאפשרת ליצור אתר שיתרום להשגת אותם יעדים.

אפיון אתר

אפיון האתר

תהליך האפיון חשוב להבנת הצרכים הספציפיים של העסק וליצירת מבנה המשקף את חזון הארגון, מקל על המשתמשים.

אפיון קהל יעד פרסונות

הבנת קהל היעד

זיהוי קהל היעד והבנת הצרכים והרצונות שלו, היא מרכיב קריטי להתאמת התוכן והממשק למשתמשים הסופיים.

עיצוב אתרים

עיצוב מקצועי​

עיצוב אסתטי ומקצועי שמשקף את המותג מסייע ליצירת רושם ראשוני חיובי ולשיפור חוויית המשתמש.

קטגוריית בלוג שיווק בנושא כתיבת תוכן - שיווקולוגיה, מרקטינג דוקטור

תוכן משכנע ורלוונטי

תוכן איכותי ורלוונטי הוא המפתח למשיכת ושמירת תשומת לב המשתמשים ולשיפור מיקומים במנועי חיפוש.

קידום אתרים במסחר אלקטרוני

אופטימיזציה למנועי חיפוש (SEO)

שיפור הנראות במנועי חיפוש הוא חיוני למשיכת תנועה אורגנית ואיכותית לאתר.

מהירות אתר

מהירות טעינה גבוהה

אתר שנטען מהר מקטין את שיעור הנטישה ומשפר את חוויית המשתמש.

אבטחה אתר

אבטחה מחמירה

טיפול בנושאי אבטחת האתר והנתונים מונעת פריצות ומבטיחה אמון הלקוחות.

פונקציונליות מתקדמת

פונקציונליות מתקדמת

שילוב פונקציות כמו טפסים וחנות אונליין מגביר את הפונקציונליות של האתר ומקל על המשתמשים.

נגישות

נגישות

נגישות האתר מתייחסת ליכולתו של האתר להיות נגיש ונוח לשימוש על ידי כלל האנשים, כולל אנשים עם מוגבלויות. זה מבטיח שהאתר שלכם יהיה נגיש לכל אדם, ללא קשר למגבלותיו הפיזיות או החושיות.

רספונסיבי - תאימות לניידים

תאימות למכשירים ניידים

אימות למכשירים ניידים מתייחסת ליכולת האתר להתאים את עצמו למסכים שונים ולמכשירים שונים (כמו סמארטפונים וטאבלטים). תכנון רספונסיבי מבטיח שהאתר ייראה טוב ויעבוד כראוי בכל מכשיר ובכל גודל מסך.

אינטגרציה עם מערכות ניהול ושיווק

אינטגרציה

אינטגרציה עם מערכות ניהול ושיווק חיצוניות מאפשרת ניהול יעיל יותר וקשר טוב יותר עם הלקוחות.

פרסום ממומן במנועי חיפוש

שיווק ממומן ואסטרטגיה

קמפיינים שיווקיים ממומנים תורמים להגברת הנראות ומשיכת לקוחות חדשים.איך אתם מתכוונים ליישם אותם ביום של אחרי.

ניתוח נתונים ומעקב

מעקב וניתוח הנתונים מאפשרים להבין טוב יותר את התנהגות המשתמשים ולשפר את האתר.

תמיכה ותחזוקה

תמיכה ותחזוקה

תחזוקה רציפה ותמיכה מבטיחים את תקינות האתר.

בניית אתר החדש שלך מתחילה פה.

יש לכם שאלה אחרת? רוצים שאנחנו נתקשר אליכם?

כתבו לנו או צרו קשר טלפוני: שחר פריד: 052-346-4679

קצת על מרקטינג דוקטור

מרקטינג דוקטור | מרפאת "כאב דיגיטלי" היא זרוע שיווקית של נטוורק סטודיו, שמספקת שירותי ייעוץ בשיווק דיגיטלי לבעלי עסקים ומנהלים בכירים. כל עסק חווה "כאבי שיווק דיגיטלי" כאלו או אחרים, וכל מנהל / בעל עסק שרוצה להתפתח וליצר עסק בריא ברמה השיווקית צריך איש מקצוע / מומחה שינחה ויוביל אותו במציאות הדינמית והתחרותית של עולם העסקים המודרני. מרפאת "כאב דיגיטלי" מספקת פתרונות מותאמים אישית, המתחשבים בצרכים ובמטרות הייחודיות של כל לקוח, מתוך מחויבות לתוצאות עסקיות ושיפור יכולות משמעותיות.

בעוד נטוורק סטודיו משמשת הזרוע הביצועית ומספקת פתרונות 360 ברמה הטכנולוגית לצד יכולות עיצוב, הקמה וניהול קמפיינים שיווקיים נקודתיים, התפקיד שלנו במרקטינג דוקטור היא לאפשר לבעל עסק להיעזר במומחה חיצוני כדי לתכנן, להתנהל ולהשיג תוצאות טובות ומושכלות יותר מתהליך השיווק הדיגיטלי. מומחה שיבחן מקצועית את התמונה הגדולה וילווה אותכם מרמת האסטרטגיה שיווקית והעסקית, דרך טקטיקות ודרכי פעולה. נעמוד לצידכם בקבלת החלטות שיווקיות ועסקיות, נעזור לכם לבחון את המטרות, היעדים והצרכים של השיווק, איך להתמודד מולם משלב התיכנון ועד שלב איסוף הנתונים ובחינת התוצאות.

האוקיינוסים של אפשרויות שיווק דיגיטלי מתרחבות ומשנות את פניהם מדי יום. אנחנו לא שוחים בשבילכם, אנחנו פה כדי לעזור לכם להתכונן ולדעת לשחות ולנווט בהם טוב יותר. כדי להצליח בתחרות וליצר יותר מכירות בצורה אפקטיבית תצטרכו: להבין ולהתייחס לקהל היעד שלכם, לתוכן ולאופן שבו הוא מוצג ומועבר, לתהליך המכירה, למתחרים ולתחרות, לכמות ההשקעה הכספית הדרושה לכם כדי ליצר תוצאות, לכלים והערוצים השונים והאפשרויות שלהם, לכלים למדידה ולדוחות שיאפשרו מדידה.

אין בעל עסק שלא זקוק לעזרה מקצועית, גם אלו שכבר צברו ניסיון בהובלה של תהליכי שיווק.

בלוג מאמרים ופוסטים מקצועיים בנושאי שיווק דיגיטלי לעסקים

כשאתם רואים כמות מרשימה של קליקים בקמפיין שלכם, אבל אין המרות ואין מכירות, זה יכול להצביע על בעיה נסתרת: הונאת קליקים. המאמר הזה מתמקד בגורמים שעומדים מאחורי התופעה הזו, מה השפעותיה על העסק שלכם, ואיך תוכלו להגן על התקציב שלכם כדי שהמאמצים שלכם יגיעו ללקוחות האמיתיים שמחפשים את מה שיש לכם להציע. במקום להתמקד בקליקים ריקים, תלמדו איך לנתב את הפרסום שלכם בצורה חכמה יותר.
עסק שמנוהל נכון הוא כמו תזמורת מתואמת – כל חלק יודע בדיוק מתי להיכנס ואיך להשתלב כדי ליצור הרמוניה. אם אתה מנסה לנגן על כל הכלים בעצמך, בסוף תמצא את עצמך בבלאגן, מתיש את עצמך ומבלבל את הצוות. ניהול עסק דורש תיאום, אמון והכוונה ברורה – בלעדיהם, כל מחלקה מנגנת בקצב אחר, ואף אחד לא באמת מבין את הכיוון. מי שיודע מתי לתת לכל מחלקה להוביל, מתי לקבוע את הקצב ומתי לאפשר יצירתיות – יגרום לעסק שלו לנגן בדיוק כמו שהוא רוצה.
חושבים שאתם יודעים מה זה שיווק ויראלי? איך הוא עובד ומה ההשלכות שלו? יש סיכוי טוב שבמאמר הזה תמצאו דברים שלא הכרתם עד היום. ואם כבר מדברים על ויראלי, למה שלא תשתפו ותפיצו את התוכן הזה הלאה?
הצלחה נמדדת ברבה מקרים על ידי מדד מכריע: החזר על הוצאות פרסום (ROAS). מדד זה לא רק מודד את האפקטיביות של קמפיינים פרסומיים אלא גם משמש כמצפן להקצאת תקציב, חידוד האסטרטגיה והצמיחה העסקית הכוללת. החזר על הוצאות פרסום הוא המצפן שמכוון את מאמצי השיווק, ומבטיח שכל שקל שהוצא הוא השקעה לשגשוג החברה.
החשיבות הקריטית של קידום אורגני (SEO) בעידן הדיגיטלי וכיצד הוא משפיע על הצלחת העסק שלך. יתרונות הקידום האורגני, ההשלכות של עצירתו, והדרכים להתאים את עצמך למנועי חיפוש מבוססי AI. טיפים מעשיים לשיפור הנוכחות הדיגיטלית ולבניית מותג חזק ואמין לאורך זמן.
בניית קישורים היא מפתח להצלחת קידום אתרים (SEO). המאמר מסביר את החשיבות של קישורים איכותיים בתהליך, מציע טיפים ליצירת קישורים טבעיים ואסטרטגיות יעילות לשיפור הדירוג במנועי החיפוש, ומשווה בין סוגי קישורים שונים והשפעתם. קריאה חובה למי שרוצה לחזק את הנוכחות הדיגיטלית.

פניה להצעת מחיר לבניית אתר

ייעוץ אישי על בסיס שעה

פרטי קשר

מטרות וצרכים

טופס התאמה לתהליך ליווי

פרטים אישיים

אנו ממליצים למלא את השאלון ממחשב ולא ממכשיר נייד, מכיוון שהדבר מקל על ההתמודדות עם אורך השאלון. השקענו מאמצים רבים ביצירת הטופס הזה כדי שנוכל למקד את השירות שלנו סביב הצרכים הספציפיים שלכם. למרות ששדות רבים אינם חובה, חשוב להתייחס לכמה שיותר שדות רלוונטיים. זה יאפשר לנו הכנה מקדימה לשיחה ויהפוך את התהליך לאפקטיבי יותר עבורכם. זמן מילוי הטופס עשוי לקחת כ-20 דקות או יותר. אנו ממליצים לקחת את הזמן הדרוש כדי שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

על העסק

אסטרטגיה שיווקית

תשתית דיגיטלית

הפעילות הדיגיטלית

התאמת התהליך

סיכום והשלמת תהליך

תודה רבה על הזמן, המחשבה והאנרגיה שהשקעת במילוי הטופס. המידע שסיפקת יעזור לנו להתאים את השירותים שלנו לצרכים הייחודיים שלך בצורה המיטבית. לפני שתשלח את הטופס, נשמח לדעת איך שמעת עלינו ומהן הציפיות שלך מתהליך הליווי.