ראשי » ייעוץ וליווי מומחה בשיווק דיגיטלי » ייעוץ, פיצוח ופיתוח שיווקי לעסקים » איסוף נתונים, מעקב וניטור
"Without data, you're just another person with an opinion." – W. Edwards Deming.
במסגרת שירותי הייעוץ של מרקטינג דוקטור, אני מציע ידע וכלים מקצועיים לניטור ומעקב אחר מאמצי השיווק הדיגיטלי שלך. המטרה היא לאפשר לך להבין ולנתח את המידע שנאסף מהפעילויות השיווקיות שלך בצורה עמוקה ומשמעותית. עם הידע הנכון, תוכל להפוך כל נתון ומדד לכלי עזר להחלטות שיווקיות חכמות ויעילות.
תאר לעצמך שאתה מסוגל לראות מעבר למספרים – לזהות דפוסים, הזדמנויות ואזורים לשיפור. עם הכלים שאני מספק, תהיה מסוגל לקבל החלטות מושכלות באופן עצמאי, מה שיגביר את יעילות השיווק שלך ויביא להגדלת המכירות ונאמנות הלקוחות.
הייעוץ שלי מתמקד בהעברת הידע והכלים הדרושים לניתוח עצמאי של תוצאות השיווק, ובכך להעשיר את ההבנה את הצרכים וההתנהגות של הלקוחות שלך. בין אם אתה פועל לבד או עם צוות חיצוני, הידע שתרכוש ישמש אותך לבניית קמפיינים יעילים וממוקדים יותר, ויסייע לך להגיב בזריזות ובמדויק לשינויים בשוק.
זו הזדמנות לקחת את הקמפיינים שלך לרמה הבאה, להעמיק את ההבנה שיש לך בעולם השיווק הדיגיטלי, ולשפר באופן מתמיד את הביצועים של העסק.
ניטור מאמצי השיווק הדיגיטלי באמצעות ניתוח נתונים ומדידה של הפעילות השיווקית שלכם. היא מעבר לאפשרות שכדאי לכם לשקול, היא חובה. שימוש בכלי מדידה וניתוח יאפשרו לכם לקבל החלטות מושכלות ולשפר אסטרטגיות
זו הדרך היחידה להבין באמת את התנהגות הלקוחות שלכם, למדוד את האפקטיביות של מסעות הפרסום ולהתאים את האסטרטגיה כדי ליצר ביצועים טובים וריווחים יותר עבור ההשקעה בשיווק.
Google Analytics הוא כלי חיוני לשיווק דיגיטלי, המאפשר לעסקים לאסוף תובנות חשובות לגבי ביצועי האתר והתנהגות הלקוחות שלהם. הוא משמש גם עבור איסוף מידע ושיתוף עם קמפיינים ממומנים כדי ליצר ביצועים טובים יותר.
מעקב אחר אירועים מותאם אישית מתייחס לתהליך של מעקב אחר פעולות משתמש ספציפיות באתר או באפליקציה, כגון לחיצות על כפתורים, הגשת טפסים או השמעת וידאו, על מנת לקבל תובנות לגבי התנהגות המשתמש ולייעל את חווית המשתמש.
Microsoft Clarity הוא כלי חינמי לניתוח אינטרנט המסייע לבעלי אתרים ולמפתחים להבין כיצד משתמשים מקיימים אינטראקציה עם האתר שלהם. הוא מספק תובנות לגבי התנהגות המשתמש ועוזר לזהות אזורים לשיפור כדי לייעל את חווית המשתמש.
Facebook Pixel מאפשר לכם לעקוב אחר ביצועי המודעות ולאסוף תובנות חשובות לגבי התנהגות הקהל שלכם. פייסבוק פיקסל הוא כלי חיוני למפרסמים בפייסבוק מפני שהוא עוזר להבין את האפקטיביות של מסעות הפרסום, לבצע אופטימיזציה של המודעות ולמקד מחדש את הקהל.
חיוני שתהיה לכם אסטרטגיית שיווק דיגיטלית חזקה כדי להגיע לקהל היעד שלכם ביעילות. אחד המרכיבים המרכזיים באסטרטגיה זו הוא השימוש בכלים יעודיים מיוחדים ומערכות ניטור SEO. כלים אלה מאפשרים לאסוף מידע רב ערך על הקהל שלכם, המתחרים והמגמות בתעשייה.