fbpx

ניהול השיווק והקמפיינים

אחרי שהכרנו והגדרנו את הפעילות של העסק, בנינו אסטרטגיה ותשתית לפעילות השיווקית. הגיע הזמן ללמוד להתנהל ולנהל את הקמפיינים.

בתהליך של ייעוץ וליווי אישי בתחום ניהול השיווק והקמפיינים, אנו נספק לך את הכלים להפוך מנוסע לנהג במסע השיווקי של העסק שלך. דמיין שיש לך את הידע, הכלים והביטחון לנהל את השיווק והקמפיינים באופן שמתאים בדיוק לצרכים הייחודיים של העסק שלך.

לאחר שעבדנו יחד כדי לבנות תכנית שיווקית מותאמת אישית, תקבל את היכולת לקבל החלטות מושכלות בכל שלב ושלב. המטרה של התהליך היא להעניק לך את המיומנויות הנדרשות כדי שתוכל לנהל ולהתמודד עם האתגרים השיווקיים באופן עצמאי, תוך כדי הבנה מעמיקה של האסטרטגיה והתשתית השיווקית.

אם תבחר לנהל את השיווק בעצמך או להפקידו בידיים מקצועיות חיצוניות, הכלים והידע שתרכוש יהוו את הבסיס להצלחה שיווקית ארוכת טווח. זו הזדמנות לגדול עם העסק, להבין אותו טוב יותר, ללמוד להתמודד עם שוק משתנה ולהבטיח שהמסרים שלך מגיעים בצורה הטובה ביותר ללקוחות הנכונים.

בתהליך ייחודי שנבנה סביבך וסביב העסק שלך, נוודא שאתה מתחיל כל יום עם הביטחון והכלים להשיג יעדים חדשים. אין זמן טוב יותר מעכשיו לקחת את השיווק של העסק לידיים שלך ולשפר את היכולות האישיות שלך.

ליווי וייעוץ אישי בניהול השיווק והקמפיינים

מתחילים מכאן!

ניהול השיווק והקמפיינים שלך הוא יותר מסתם חלק מפעילות העסק – זהו הלב של ההצלחה שלך ומקור לכאבים שיווקיים של בעלי עסקים רבים. הגיע הזמן לקחת את השליטה, להיות הקברניט שמנווט את העסק שלך לעבר היעדים השיווקיים שקובעים את ההבדל בין עסק רגיל לעסק מצליח. עם הידע והכלים הנכונים, תוכל לקבל החלטות שיווקיות שיביאו לקהל הנכון, יגבירו את המכירות וישמרו על נאמנות הלקוחות לאורך זמן. תלמד להבין איזו תוצאה אפשר להשיג ומה דרוש לשיפורה. הגיע הזמן להיות לא רק בעל עסק, אלא מנהיג עסקי ושיווקי אפקטיבי.

כלים ומפתחות לניהול השיווק

פרסום ממומן במנועי חיפוש הוא מרכיב חיוני בכל אסטרטגיית שיווק דיגיטלית מקיפה, לרוב הוא משלים עבור קידום אורגני או עבור קמפיין ממוקד. הפרסום מתבצע בתשלום למנועי חיפוש כמו גוגל כדי להציג את המודעות בעמודי תוצאות החיפוש עבור מילות מפתח או ביטויים ספציפיים והגדרות קמפיין נוספות.

בעזרת פרסום ממומן תוכלו להגיע ללקוחות פוטנציאליים בדיוק ברגע שהם מחפשים את מה שאתם מציעים.

דוח המרות קמפיינים תקופתי הוא דוח שמציג את התוצאות והביצועים של קמפיינים שונים במהלך תקופת זמן מסוימת, כדי לספק מבט כולל על יעילות הקמפיינים ולאפשר לכם לזהות את המגמות ולקחים לשיפור עתידי של הקמפיינים. 

הדוח יכול לסייע לכם להבין את היעילות של קמפיינים ספציפיים ולכוון את המאמצים לשיפור התוצאות הכוללות של הקמפיינים.

בעזרת איסוף המידע בדוח שיאפשר לכם להתמקד במדדים חודשיים המיצגים עלות מול תועלת, תוכלו להבין באופן ברור יותר איך ואיפה תקציב השיווק מושקע ומה התוצאות שהוא מיצר בכל ערוץ שיווק בכל חודש ולאורך השנה. בעוד שלכל ערוץ יש ערך בפני עצמו והוא מיועד למטרות ספציפיות, כל ערוץ גם תורם לערך המשותף של סך מרכיבים השיווק יחד. קהל היעד שיחשף אליכם מצפה לפגוש אתכם גם בערוצי מדיה דיגיטלית נוספים.

קידום אורגני היא אסטרטגיה ארוכת טווח שדורשת הרבה סבלנות, ניסיון, טקטיקה ועבודה קשה. כל זאת כדי לגרום למנוע החיפוש להחשיב את התוכן שלכם כרלוונטי ביותר עבור שאליתות של קהל היעד שלכם.

בעזרת יצירת תוכנית עבודה ומשימות לצד מערכת SEO יעודית לניתור, תוכלו להשיג את המטרות ולעקוף את המתחרים שלכם בצורה מושכלת. גישה מונעת הנתונים מבטיחה הפקה של המרב מהמשאבים ומשיגה את תוצאות טובות יותר.

דירוג גרוע במנועי חיפוש, חוסר או ירידה במעורבות המשתמשים, פגיעה במוניטין של מותג ושיעורי המרה נמוכים הם חלק מכאבי השיווק הנפוצים הנובעים מכתיבת תוכן שאינו מותאם ל-SEO. אופטימיזציה של התוכן למנועי החיפוש תוביל לשיפור את החשיפה של האתר, מעורבות המשתמש, תדמית המותג ולגידול בשיעור ההמרה.

הטיפול בכאבים אלו הוא תשומת לב לעקרונות SEO בזמן כתיבת התוכן והעידכון.

יצירת תוכן לפלטפורמות מדיה חברתית דורשת גישה ייחודית השונה מצורות כתיבה אחרות. מכיוון שיותר ויותר אנשים מסתמכים על מדיה חברתית לחדשות, בידור ותקשורת, חיוני ליצור תוכן שיניע את קהל היעד שלכם.

על ידי הבנת הקהל שלכם, שמירה על התוכן קצר, שימוש בוויזואליות מושכת את העין, אותנטיות, עקביות ויצירת מעורבות של הקהל, תוכלו ליצור תוכן מדיה חברתית מרתק ואפקטיבי שיעזור לכם לגבור על המתחרים.

כדי להשיג לקוחות מרוצים, עסקים חייבים להתמקד בשיפור מתמיד של חווית לקוח בכל נקודת מגע עם העסק: משלב החשיפה לפני הרכישה ועד לשירות לקוחות אחרי הרכישה. כעסק חשוב שתשארו מעורבים, תתקשרו עם הלקוחות ותשפרו באופן מתמיד את ההצעות שלכם.

 

קידום אורגני או בשמו המקצועי SEO (search engine optimization) הוא התהליך שנועד לקדם אתר / עמוד במנועי החיפוש, כדי למקם אותו גבוהה ככל הניתן בתוצאות החיפוש שאינן בתשלום עבור פרסום. מי שיצליח להתברג למקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל, יזכה בתנועה איכותית לאורך זמן וללא תשלום נוסף.

אקסל הוא כלי רב עוצמה לניתוח והצגה של נתונים הקשורים לפעילות שיווקית ורווחיות. חלק מהסוגים הנפוצים ביותר של מסמכי Excel לשימוש בקרה וניהול השיווק כוללים: לוחות מחוונים שיווקיים (Marketing Dashboards), דוחות מכירות, תקציב והוצאות, ניתוח לקוחות ו ROI. בעל עסק שישכיל בהם ככלי, ירווח נתונים עסקים ומידע בעל ערך רב בקבלת החלטות.

ייעוץ אישי על בסיס שעה

פרטי קשר

מטרות וצרכים

טופס התאמה לתהליך ליווי

פרטים אישיים

אנו ממליצים למלא את השאלון ממחשב ולא ממכשיר נייד, מכיוון שהדבר מקל על ההתמודדות עם אורך השאלון. השקענו מאמצים רבים ביצירת הטופס הזה כדי שנוכל למקד את השירות שלנו סביב הצרכים הספציפיים שלכם. למרות ששדות רבים אינם חובה, חשוב להתייחס לכמה שיותר שדות רלוונטיים. זה יאפשר לנו הכנה מקדימה לשיחה ויהפוך את התהליך לאפקטיבי יותר עבורכם. זמן מילוי הטופס עשוי לקחת כ-20 דקות או יותר. אנו ממליצים לקחת את הזמן הדרוש כדי שנוכל לספק לכם את השירות הטוב ביותר.

על העסק

אסטרטגיה שיווקית

תשתית דיגיטלית

הפעילות הדיגיטלית

התאמת התהליך

סיכום והשלמת תהליך

תודה רבה על הזמן, המחשבה והאנרגיה שהשקעת במילוי הטופס. המידע שסיפקת יעזור לנו להתאים את השירותים שלנו לצרכים הייחודיים שלך בצורה המיטבית. לפני שתשלח את הטופס, נשמח לדעת איך שמעת עלינו ומהן הציפיות שלך מתהליך הליווי.

דילוג לתוכן