כיזמים ובעלי עסקים שרוצים לבנות אתר ונוכחות דיגיטלית אפקטיבית, חשוב להבין שהשגת המטרות דורשת השקעה ומאמצים ממוקדים. בנייה של הנכס מספר 1 שלכם, האתר, בצורה שלא תואמת את המטרות העסקיות והשיווקיות עלולה לפגוע בהצלחתכם.
תחושת הבטן היא מנגנון חשוב, אך כשמדובר בהנחת היסודות לפעולה שיווקית, יש צורך בתכנון ואסטרטגיה מסודרת. להרבה אנשים יש את הנטיה לפעול מתוך תחושת בטן או עצות מחברים, מתוך חוסר הבנה של המורכבות הם מחפשים פתרון קסם שייצר לידים ומכירות. הם יוצרים לוגו, מתחילים לבנות אתר, ולפעמים אפילו מסיימים את הבנייה בצורה לא מקצועית, ומשקיעים בפרסום ללא אסטרטגיה ברורה. התוצאה היא בזבוז כסף ותוצאות מתסכלות עם תחושה של חוסר שביעות רצון בטווח הארוך.
מפגש ZOOM ממוקד של כשעה עד שעתיים במטרה להניח את היסודות לבניית אתר האינטרנט שלך ולהגדיר את התשתית לאסטרטגיה דיגיטלית שמתאימה לעסק שלך. במהלך המפגש נבחן וננתח את הצרכים הייחודיים שלך, נבנה תוכנית פעולה מקיפה ונעניק כלים מעשיים להמשך הדרך.
נתמקד בהגדרת הבעיות בצורה מדויקת, ונפתח דרכים אפקטיביות להתמודדות עם האתגרים שהוגדרו. המפגש יספק לך הבנה עמוקה יותר של התחום הדיגיטלי ויכלול הצעות פרקטיות ליישום מיידי, שיבטיחו הצלחה בתהליכים העתידיים.
הצלחת הפגישה תלויה במידה רבה בשיתוף הפעולה ובמידע שתספק לפני המפגש. לאחר יצירת הקשר הראשונית, נתאם שיחת היכרות קצרה, נציג את המשך התהליך ונתאם ציפיות.
השלב הראשון הוא למלא שאלון מקיף שיעזור לנו להבין את המטרות והצרכים שלך. השאלון כולל שאלות על העסק, המוצר או השירות, קהל היעד, תחרות, מטרות שיווקיות ועוד. הקדיש לשאלון זמן ומחשבה כדי שנוכל למקסם את הפגישה ולהעניק לך את התובנות המעשיות ביותר.
תקבל חומר קריאה קצר שיסביר את עקרונות היסוד של אסטרטגיה דיגיטלית ובניית אתרים. החומר יעזור לך להבין את החשיבות של האתר במערכת השיווקית הכוללת ויכין אותך לנושאים שנדון בהם במהלך הפגישה.
נדון בצרכים העסקיים והשיווקיים, נבחן את המטרות העסקיות, קהל היעד והמתחרים בשוק. יחד נענה על שאלות מרכזיות כמו:
מהן המטרות העסקיות שלך בטווח הקצר והארוך?
מי קהל היעד ומהם צרכיו? האם ואיך המוצר או השירות עונים על הצורך?
מהם האתגרים המרכזיים בשוק הנוכחי?
איך האתר ישתלב באסטרטגיה השיווקית הכוללת?
באילו ערוצים דיגיטליים כדאי להשקיע?
מה הפעילות הדיגיטלית הנדרשת ליצירת מסר אחיד וברור?
מהם התפקידים המרכזיים של האתר (לידים, מכירות, מידע) ואיך כל אחד בה לידי ביטוי?
איזה תוכן חשוב לכלול באתר?
מהם הכלים הטכנולוגיים שהאתר צריך להכיל?
איך להעריך את הצלחת האתר במדדים ברורים?
מהי תדירות העדכונים והתחזוקה הנדרשת?
המטרה היא להבין לעומק את הצרכים ולהגדיר תוכנית פעולה מעשית ויעילה להצלחה דיגיטלית.
לאחר הפגישה, תקבל סיכום כתוב ומפורט של הנקודות המרכזיות שעלו במהלכה. הסיכום יכלול:
ניתוח הצרכים והיעדים שהוגדרו.
המלצות ראשוניות לאתר ולפעילות השיווקית.
הצעות לפעולות המשך ולשלבים הבאים בתהליך.
נעניק לך כלים וטיפים מעשיים להמשך העבודה, כולל המלצות על כלים דיגיטליים, משאבים ומקורות מידע נוספים.
תקבל מפת דרכים כללית שתנחה אותך בשלבים הבאים לבניית האתר ולהטמעת האסטרטגיה הדיגיטלית. מפת הדרכים תכלול את הצעדים המומלצים, לוחות זמנים משוערים ותאור המשאבים הנדרשים.