fbpx
לוגו לבן - MARKETING DOCTOR - מרפאת כאב דיגיטלי לעסקים

פגישת מיקוד להנחת היסודות לבניית אתר חדש ואסטרטגיה דיגיטלית

האתר שלך הוא הלב הפועם של האסטרטגיה הדיגיטלית: תכנון ובניית אתר שישרת את כל המטרות השיווקיות והעסקיות שלך.

לצדך עם ייעוץ מומחה לפני בנייה והשקעה בנכס הדיגיטלי החשוב ביותר לעסק שלך.

נפגשים, מבינים, מפצחים

כיזמים ובעלי עסקים שרוצים לבנות אתר ונוכחות דיגיטלית אפקטיבית, חשוב להבין שהשגת המטרות דורשת השקעה ומאמצים ממוקדים. בנייה של הנכס מספר 1 שלכם, האתר, בצורה שלא תואמת את המטרות העסקיות והשיווקיות עלולה לפגוע בהצלחתכם.

תחושת הבטן היא מנגנון חשוב, אך כשמדובר בהנחת היסודות לפעולה שיווקית, יש צורך בתכנון ואסטרטגיה מסודרת. רבים נוטים לפעול מתוך תחושת בטן או עצות מחברים, מחפשים פתרון קסם שייצר לידים ומכירות. הם יוצרים לוגו, מתחילים לבנות אתר, ולעיתים מסיימים את הבנייה בצורה לא מקצועית, ומשקיעים בפרסום ללא אסטרטגיה ברורה. התוצאה היא בזבוז כסף ותוצאות שאינן משביעות רצון בטווח הארוך.

מפגש ZOOM ממוקד של כשעתיים שמטרתו להניח את היסודות לבניית אתר האינטרנט שלך ולהגדיר את התשתית לאסטרטגיה דיגיטלית שמתאימה לעסק שלך. במהלך המפגש נבחן וננתח את הצרכים הייחודיים שלך, נבנה תוכנית פעולה מקיפה ונעניק כלים מעשיים להמשך הדרך. בשעתיים האלו נתמקד בהגדרת הבעיות בצורה מדויקת, ונפתח דרכים אפקטיביות להתמודדות עם האתגרים שהוגדרו. המפגש יעניק לך הבנה עמוקה יותר של התחום הדיגיטלי ויכלול הצעות פרקטיות ליישום מיידי, שיבטיחו הצלחה בתהליכים העתידיים.

ההשקעה הראשונית והחשובה ביותר לעתיד של עסק הדיגיטלי שלך: 2000 ש"ח [לא כולל מע"מ].

* 350 ש"ח + מע"מ עבור כל שעת פגישה נוספת.

* הפגישה לא כוללת אפיון אתר. מידע על תהליך ליווי וייעוץ באיפיון והקמת אתר תוכלו למצוא כאן >>>

איך פגישת מיקוד יכולה לעזור?

הערך של פגישת מיקוד:

  • הבנת העסק והמטרות: מסייעת להבין לעומק את המטרות העסקיות והשיווקיות, וממקדת את הפעילות השיווקית.
  • תכנון אסטרטגי: מספקת תכנון ברור ומדויק לבניית אתר ואסטרטגיה דיגיטלית המתאימה לצרכים הייחודיים של העסק.
  • הכוונה מעשית: מעניקה כלים מעשיים ופתרונות מידיים לשיפור האתר והנוכחות הדיגיטלית.
  • הפחתת סיכונים: מסייעת להימנע מהשקעות כספיות לא אפקטיביות ומפתחת הבנה ברורה של השוק והמתחרים.

מה פגישת מיקוד באה לפתור?

  • אי-וודאות בתכנון: מבהירה את הצעדים הדרושים לבניית אתר אפקטיבי ומתאים לעסק.
  • חוסר מיקוד בשיווק: ממקדת את המאמצים השיווקיים למקומות הנכונים.
  • ניהול לא יעיל של משאבים: מסייעת בתכנון נכון של התקציב והמשאבים.
  • תקשורת לא יעילה עם הלקוחות: משפרת את האופן בו העסק מתקשר עם הלקוחות ומעבירה מסרים ברורים ומדויקים.

איך בדיוק פגישת מיקוד פותרת את הבעיות?

  • ניתוח צרכים ואתגרים: זיהוי מדויק של הצרכים והאתגרים העומדים בפני העסק.
  • הגדרת מטרות ברורות: קביעת יעדים מדידים ותוכנית פעולה מותאמת.
  • תכנון חוויית משתמש (UX): תכנון מבנה האתר ותכנים בהתאם לצרכים של קהל היעד.
  • הכוונה להמשך הדרך: מתן כלים וטיפים להמשך פיתוח האתר והאסטרטגיה הדיגיטלית.

הכנה לפגישה

תאום פגישה

הצלחת הפגישה תלויה במידה רבה בשיתוף הפעולה ובמידע שתספק לפני המפגש. לאחר יצירת הקשר הראשונית, נתאם שיחת היכרות קצרה, נציג את המשך התהליך ונתאם ציפיות.

שאלון מקדים

השלב הראשון הוא למלא שאלון מקיף שיעזור לנו להבין את המטרות והצרכים שלך. השאלון כולל שאלות על העסק, המוצר או השירות, קהל היעד, תחרות, מטרות שיווקיות ועוד. הקדיש לשאלון זמן ומחשבה כדי שנוכל למקסם את הפגישה ולהעניק לך את התובנות המעשיות ביותר.

חומר קריאה

תקבל חומר קריאה קצר שיסביר את עקרונות היסוד של אסטרטגיה דיגיטלית ובניית אתרים. החומר יעזור לך להבין את החשיבות של האתר במערכת השיווקית הכוללת ויכין אותך לנושאים שנדון בהם במהלך הפגישה.

במהלך הפגישה

נדון בצרכים העסקיים והשיווקיים, נבחן את המטרות העסקיות, קהל היעד והמתחרים בשוק. יחד נענה על שאלות מרכזיות כמו:

מהן המטרות העסקיות שלך בטווח הקצר והארוך?

מי קהל היעד ומהם צרכיו? האם ואיך המוצר או השירות עונים על הצורך?

מהם האתגרים המרכזיים בשוק הנוכחי?

איך האתר ישתלב באסטרטגיה השיווקית הכוללת?

באילו ערוצים דיגיטליים כדאי להשקיע?

מה הפעילות הדיגיטלית הנדרשת ליצירת מסר אחיד וברור?

מהם התפקידים המרכזיים של האתר (לידים, מכירות, מידע) ואיך כל אחד בה לידי ביטוי?

איזה תוכן חשוב לכלול באתר?

מהם הכלים הטכנולוגיים שהאתר צריך להכיל?

איך להעריך את הצלחת האתר במדדים ברורים?

מהי תדירות העדכונים והתחזוקה הנדרשת?

המטרה היא להבין לעומק את הצרכים ולהגדיר תוכנית פעולה מעשית ויעילה להצלחה דיגיטלית.

עם מה תצא?

סיכום פגישה

לאחר הפגישה, תקבל סיכום כתוב ומפורט של הנקודות המרכזיות שעלו במהלכה. הסיכום יכלול:

ניתוח הצרכים והיעדים שהוגדרו.

המלצות ראשוניות לאתר ולפעילות השיווקית.

הצעות לפעולות המשך ולשלבים הבאים בתהליך.

כלי עבודה מעשיים

נעניק לך כלים וטיפים מעשיים להמשך העבודה, כולל המלצות על כלים דיגיטליים, משאבים ומקורות מידע נוספים.

מפת דרכים

תקבל מפת דרכים כללית שתנחה אותך בשלבים הבאים לבניית האתר ולהטמעת האסטרטגיה הדיגיטלית. מפת הדרכים תכלול את הצעדים המומלצים, לוחות זמנים משוערים ותאור המשאבים הנדרשים.

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן