השירות מתאים ליזמים ובעלי עסקים שמחפשים פתרונות מהירים וממוקדים לאתגרים ספציפיים. אם אתה מתמודד עם בעיות נקודתיות בשיווק הדיגיטלי, זקוק לחוות דעת שנייה מקצועית, עזרה בקבלת החלטות, ייעוץ טכני או מענה לשאלות והסברים – השירות הזה הוא בשבילך. הוא מתאים במיוחד למי שכבר נמצא בתהליך ייעוץ ורוצה להרחיב את שעות הייעוץ או למי שזקוק לעזרה נקודתית אך לא רוצה להתחייב לתהליך ייעוץ ארוך.
פתרונות ממוקדים ומהירים: תוכל לקבל מענה מהיר ומדויק לבעיות ספציפיות, מה שיאפשר לך להמשיך לפעול בצורה אפקטיבית.
חוות דעת מקצועית שנייה: עזרה בקבלת החלטות מושכלות, מה שמסייע להימנע מטעויות יקרות.
הדרכה טכנית: ייעוץ טכני למערכות וכלים דיגיטליים, שיסייע לך להפיק את המקסימום מהטכנולוגיה שברשותך.
שאלות והסברים: מענה לשאלות ספציפיות ומתן הסברים מעמיקים על נושאים שונים בעולם השיווק הדיגיטלי.
איך השירות עובד?
שאלון מיקוד: כל לקוח חדש ממלא שאלון מיקוד כדי להבין את הצרכים המדויקים שלו.
שיחת תיאום: תיאום ציפיות וקביעת נושאי הייעוץ.
פגישת ייעוץ: פגישה של שעה שבה ניתנים פתרונות מעשיים וממוקדים לצרכים שהוגדרו מראש.
כמה זה עולה?
העלות של הייעוץ האישי משתנה בהתאם לנושא המורכביות של הבעיה הנדרשת לפתרון. עלות שיחת ייעוץ ללקוחות חדשים: 600 ש"ח שעה ראשונה ו 300 ש"ח עבור כל שעה נוספת של ייעוץ או מחקר [לא כולל מע"מ]
למה לצפות?
הבנה מעמיקה של הצרכים שלך: במהלך השיחה, נבין לעומק את האתגרים והצרכים שלך.