fbpx

תגיות Nofollow ו-Noindex

בעולם ה-SEO, ישנם מספר דרכים להורות למנועי החיפוש אילו עמודים או קישורים לא לסרוק או לא לכלול במאגר הנתונים שלהם. שתי התגיות הנפוצות ביותר למטרה זו הן nofollow ו-noindex.

Nofollow:

התגית nofollow מורה למנועי החיפוש לא להעביר "זרימת דירוג העמוד" (PageRank) או אמינות לקישור המסוים. זה אומר שגוגל יסרוק את הקישור, אך לא יעביר לו אמינות.

שימושים נפוצים:

קישורים בתגובות בבלוגים, שיכולים להיות ספאם.

קישורים שהושמו כחלק ממודעות או שותפויות שונות ואין רצון להעביר אמינות להם.

Noindex:

התגית noindex מורה למנועי החיפוש לא לכלול את העמוד בתוצאות החיפוש. העמוד עשוי להיסרוק על ידי מנועי החיפוש, אך לא יופיע בתוצאות החיפוש.

שימושים נפוצים:

עמודים פרטיים או עמודים שאינם רלוונטיים לקידום.

עמודים זמניים, כמו דפי הרשמה לאירוע או מבצעים שפג תוקפם.

עמודים עם תוכן דומה שיכול להוות תוכן כפול.

איך להשתמש?

בקוד ה-HTML של העמוד, תוסיפו את התגיות הבאות בתוך האלמנט <head>:

עבור nofollow: <meta name="robots" content="nofollow" />

עבור noindex: <meta name="robots" content="noindex" />

בסיום, השתמשות נכונה בתגיות אלה יכולה לשפר את אסטרטגיית ה-SEO שלכם ולוודא שמנועי החיפוש מסרקים ומציגים רק את התוכן הרלוונטי והאיכותי מהאתר שלכם.

שתפו
שתפו
שתפו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

שיווק דיגיטלי בתקציב מוגבל למרצים

אסטרטגיה שיווקית

המדריך המקיף לשיווק ביוטיוב: כל מה שצריך לדעת

אסטרטגיה שיווקית

למה אסטרטגיות טובות נכשלות?

אסטרטגיה שיווקית

איך לבנות הצעה ייחודית למרצים: להדגיש את הערך שלכם לקהל ולארגון

אסטרטגיה שיווקית

איך בונים אסטרטגיה חכמה לעסק קטן?

רוצים להתקדם?

דילוג לתוכן