fbpx

תגיות Nofollow ו-Noindex

בעולם ה-SEO, ישנם מספר דרכים להורות למנועי החיפוש אילו עמודים או קישורים לא לסרוק או לא לכלול במאגר הנתונים שלהם. שתי התגיות הנפוצות ביותר למטרה זו הן nofollow ו-noindex.

Nofollow:

התגית nofollow מורה למנועי החיפוש לא להעביר "זרימת דירוג העמוד" (PageRank) או אמינות לקישור המסוים. זה אומר שגוגל יסרוק את הקישור, אך לא יעביר לו אמינות.

שימושים נפוצים:

קישורים בתגובות בבלוגים, שיכולים להיות ספאם.

קישורים שהושמו כחלק ממודעות או שותפויות שונות ואין רצון להעביר אמינות להם.

Noindex:

התגית noindex מורה למנועי החיפוש לא לכלול את העמוד בתוצאות החיפוש. העמוד עשוי להיסרוק על ידי מנועי החיפוש, אך לא יופיע בתוצאות החיפוש.

שימושים נפוצים:

עמודים פרטיים או עמודים שאינם רלוונטיים לקידום.

עמודים זמניים, כמו דפי הרשמה לאירוע או מבצעים שפג תוקפם.

עמודים עם תוכן דומה שיכול להוות תוכן כפול.

איך להשתמש?

בקוד ה-HTML של העמוד, תוסיפו את התגיות הבאות בתוך האלמנט <head>:

עבור nofollow: <meta name="robots" content="nofollow" />

עבור noindex: <meta name="robots" content="noindex" />

בסיום, השתמשות נכונה בתגיות אלה יכולה לשפר את אסטרטגיית ה-SEO שלכם ולוודא שמנועי החיפוש מסרקים ומציגים רק את התוכן הרלוונטי והאיכותי מהאתר שלכם.

שתפו
שתפו
שתפו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

התמודדות עם מתחרים בתחום ההרצאות

אסטרטגיה שיווקית

ניתוח מתחרים

אסטרטגיה שיווקית

הקשר שבין כמות הצפיות ביוטיוב לבין המודעות למותג

אסטרטגיה שיווקית

אסטרטגיה שיווקית למרצים והקשר לבניית מותג אישי.

אסטרטגיה שיווקית

איך להשתמש ברגש ככלי שיווקי רב עוצמה

דילוג לתוכן