מהו Hreflang?

Hreflang הוא תג שמטרתו להגיד למנועי החיפוש איזו שפה נמצאת בשימוש בעמוד מסוים. כשאתם בונים אתר במספר שפות, התג הזה עוזר לגוגל להבין איזו גרסה של העמוד להציג לכל שפה.

למה זה חשוב?

דמיינו שיש לכם חנות אונליין שמוכרת נעליים ויש לכם עמודים בעברית, אנגלית ורוסית. אם מישהו מחפש בגוגל נעליים באנגלית, אתם רוצים שהוא יגיע לגרסה האנגלית של העמוד ולא לגרסה העברית או הרוסית. הHreflang עוזר לכם להבטיח את זה.

איך להשתמש בו?

כשאתם מוסיפים את התג Hreflang לאתר, זה יכול להיעשות בשני דרכים:

הוספת קוד לראש העמוד: כאן אתם מציינים את השפה והאזור הגיאוגרפי של העמוד.

באמצעות קובץ XML: אם יש לכם הרבה שפות ועמודים, זה יכול להיות הדרך הכי יעילה לנהל את התגים.

המסקנה

השימוש בHreflang הוא חיוני אם אתם רוצים להגיע ללקוחות שלכם בצורה הכי טובה והכי מדויקת. אם אתם רוצים להגביר את הגעת המשתמשים הרלוונטיים לאתר שלכם, אל תתעלמו מהתג הזה.

שתפו
שתפו
שתפו
שתפו
שלחו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

משפך שיווקי הוא כמו טיפוס על סולם – אם השלבים לא יציבים, הלקוח יפחד להמשיך

אסטרטגיה שיווקית

קמפיין שיווקי הוא כמו מופע זיקוקים – התזמון המושלם יוצר חוויה בלתי נשכחת

אסטרטגיה שיווקית

איך שיווק הופך להיות חלק טבעי בעסק – ולא כאב ראש?

אסטרטגיה שיווקית

מהם מסנני האמון של הגולשים – ואיך לעבור אותם בלי למכור, לדחוף או להתאמץ יותר מדי

אסטרטגיה שיווקית

שיווק מדויק הוא כמו בישול בסו-ויד – שליטה מלאה בתהליך מביאה תוצאות מושלמות

שתפו

האתר עושה שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעולו התקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוח שימושים והתאמת פרסום. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לפרטים נוספים ראה מדיניות הפרטיות.