שיווק זה כמו בישול – מי שממהר מדי, נשאר עם אוכל חצי-מבושל או שרוף

מכירים את זה שאתם מבשלים, והילדים כבר רעבים? הם מריחים את האוכל, עומדים ליד הסיר ושואלים כל חמש שניות: "מתי זה יהיה מוכן?" ואם אפשר כבר לטעום?

כמבוגרים, ברור לנו שאי אפשר להאיץ את הבישול. אפשר אולי לקצר קצת תהליכים, אבל לדלג על שלבים? זה מתכון לאוכל לא מוכן – או גרוע מזה, שרוף.

אותו דבר בדיוק קורה בעסק. הרבה בעלי עסקים חושבים שפוסט אחד בפייסבוק או קמפיין קטן יביאו להם מיד גל של לקוחות. אבל שיווק, כמו בישול טוב, דורש זמן וסבלנות.

אם תנסו לדחוף מוצרים מהר מדי, זה כמו להגיש אוכל חצי-מבושל – הלקוחות ירגישו שמשהו לא עובד. אם תעמיסו עליהם מסרים בלי הפסקה, זה כמו תבשיל שנשרף מרוב חום – במקום למשוך, זה מרחיק.

שיווק נכון נבנה לאט, בשכבות. צריך לתת ללקוחות להכיר אתכם, להתחבר, לפתח אמון – ורק אז הם יהיו מוכנים "לטעום".

 שאלה למחשבה: אתם מבשלים את העסק שלכם בסבלנות ובטמפרטורה הנכונה – או מנסים לקצר תהליכים ומקווים לטוב?

שתפו
שתפו
שתפו
שתפו
שלחו

כותב הפוסט:

מאמרים נוספים שאולי יעניינו אותך:

אסטרטגיה שיווקית

קמפיין שיווקי הוא כמו מופע זיקוקים – התזמון המושלם יוצר חוויה בלתי נשכחת

אסטרטגיה שיווקית

איך שיווק הופך להיות חלק טבעי בעסק – ולא כאב ראש?

אסטרטגיה שיווקית

מהם מסנני האמון של הגולשים – ואיך לעבור אותם בלי למכור, לדחוף או להתאמץ יותר מדי

אסטרטגיה שיווקית

שיווק מדויק הוא כמו בישול בסו-ויד – שליטה מלאה בתהליך מביאה תוצאות מושלמות

אסטרטגיה שיווקית

איך בונים תוכנית שיווקית שבאמת קורית – ומתרגמת אסטרטגיה לפעולות יומיומיות חכמות

שתפו

האתר עושה שימוש בקובצי Cookies לצורך תפעולו התקין, שיפור חוויית המשתמש, ניתוח שימושים והתאמת פרסום. המשך גלישה באתר מהווה הסכמה לשימוש זה. לפרטים נוספים ראה מדיניות הפרטיות.